• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

استخدام معلم قائمشهری اخراجی در باشگاه نساجی / «گنگستر شهر آمل» سرنوشت این معلم را تغییر داد!

  • کد خبر : 45625
  • 18 فوریه 2023 - 2:49
استخدام معلم قائمشهری اخراجی در باشگاه نساجی / «گنگستر شهر آمل» سرنوشت این معلم را تغییر داد!

در روزهای اخیر فیلمی از چند دانش آموز قائمشهری که در حضور معلم خود به همخوانی ترانه مازنی «گنگستر شهر آمل» پرداخته بودند منتشر شد که حسابی در فضای مجازی خبرساز شده بود. و چند روز بعد اما اعلام شد که این آموزگار به دلیل خواندن این ترانه در کلاس اخراج شده است که این مساله سبب واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی شد.

گروهی ضمن نامناسب دانستن محتوای ترانه برای کودکان، به نوعی از کار این آموزگار انتقاد کردند و گروهی نیز نظری عکس داشتند و از کار صفرزاده آموزگار قائمشهری و دانش آموزانش حمایت کردند؛ اما تقریبا عمده افراد این دو گروه از نوع برخود با آموزگار قائمشهری انتقاد کرده و او را شایسته‌ی اخراج نمی‌دانستند.

استخدام معلم قائمشهری اخراجی در باشگاه نساجی مازندران

باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد که این بانوی قائمشهری از این پس در باشگاه نساجی مازندران عضویت خواهد داشت و «گنگستر شهر آمل» به نوعی مسیر زندگی صفرزاده را تغییر داد.

بیانیه‌ باشگاه نساجی مازندران

«ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد.

باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.