• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

قلعه‌نویی جانشین کی‌روش شد؟

  • کد خبر : 45638
  • 19 فوریه 2023 - 11:56
قلعه‌نویی جانشین کی‌روش شد؟

آیا قلعه‌نویی جانشین کی‌روش شد؟ در حالی فدراسیون فوتبال تا حداکثر پایان هفته آینده به صورت رسمی از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی می کند که طبق آخرین خبر گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی شانس اول نشستن روی نیمکت تیم بزرگسالان است.

آیا قلعه‌نویی جانشین کی‌روش شد؟

معادلات نیمکت تیم ملی فوتبال هر روز وارد فاز تازه‌ای می‌شود و به نظر می‌رسد توپ بین خارجی یا داخلی بودن سرمربی آینده تیم ملی در حال گردش است. این در حالی است که تیم ملی فوتبال در فیفادی فروردین دو بازی تدارکاتی با عراق و روسیه خواهد داشت اما همچنان فدراسیون فوتبال از جانشین کارلوس کی‌روش رونمایی نکرده است.

در آخرین موضع گیری رسمی، دیروز امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از استفاده از بهترین ظرفیت‌ها در حوزه تیم ملی بزرگسالان خبر داد و با اشاره به گزینه‌های داخلی و خارجی مورد نظر فدراسیون گفت:«در طول تاریخ فوتبال کشورمان مربی پرافتخار ایرانی زیاد داشتیم که صاحب‌ مقام برای تیم ملی شده‌اند و در حوزه خارجی هم مربیان خوب خارجی داشتیم؛ اما فدراسیون فوتبال یک نگاه اساسی در این زمینه دارد که روند به سمتی طی شود که تجارب ارزنده‌ای به همراه داشته و از آن استفاده شود.هدف ما در جام ملت‌های آسیا مشخص است و فرایند رسیدن به آن مهم است.»

تایید مذاکره فدراسیون فوتبال با مربی ایرانی

همچنین طبق اعلام سیدحمید سجادی وزیر ورزش در حاشیه جلسه روز چهارشنبه گذشته هیئت دولت، او روز پنج شنبه ۲۷ بهمن قرار بود در جلسه‌ای با مهدی تاج، آخرین بحث‌ها را درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی انجام دهد. حالا ۴۸ ساعت پس از این جلسه، از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که مذاکرات با گزینه‌های مورد نظر ادامه دارد و طبق آخرین شنیده‌ها بار دیگر شانس مربی داخلی از مربی خارجی بیشتر شده و کفه ترازو به سمت مربی ایرانی سنگین‌تر شده است. این در شرایطی است که در روزهای اخیر برخی گمانه زنی‌ها حکایت متفاوتی داشت، با این حال در تازه‌ترین خبرها، بار دیگر نگاه فدراسیون به سمت انتخاب مربی چرخیده است و مهدی تاج به جمع بندی نهایی برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نزدیک شده است.

گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های تیم ملی است که با توجه به خبرهای رسیده خودش را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی آماده می‌کند.

فدراسیون فوتبال قرار است حداکثر تا ۲ هفته آینده به صورت رسمی از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی کند، سرمربی‌ای که تا امروز یک مربی داخلی است و اگر در روزهای آینده بار دیگر ورق به سمت خارجی‌ها برنگردد، باید قلعه‌نویی با گرفتن بلیط سیرجان- تهران، برای دومین حضور روی نیمکت تیم ملی کت و شلوار جدیدش را پرو کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.