• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

کامیون الکتریکی eCV1 معرفی شد

  • کد خبر : 45667
  • 20 فوریه 2023 - 11:01
کامیون الکتریکی eCV1 معرفی شد

کامیون الکتریکی eCV1 معرفی شد. این یک وسیله نقلیه الکتریکی تجاری با برد ۲۹۰ مایل (حدود ۴۶۷ کیلومتر) است که توسط WEVC توسعه یافته است. WEVC eCV1 یک محصول شاسی کابین سبک و کارآمد با کاربرد تجاری است.

کامیون الکتریکی eCV1

Watt Electric Vehicle Company (WEVC) یک شرکت سازنده در بریتانیا است . eCV1 شباهت چشمگیری از تسلا Semi دارد. دارای سپر جلو، گلخانه و بخش پایین مشکی مشابه است. eCV1 دارای چراغ‌های عمودی و مشابه تسلا Semi است. این مدل همچنین دارای آینه های دوربین جانبی بال مانند است که مشابه مدل اصلی است. با این حال آینه های دوربین در eCV1 در موقعیت جلوتر قرار دارند.

WEVC eCV1 دارای یک صندلی راننده مرکزی است و می‌توان آن را طوری پیکربندی کرد که به طور کلی حداکثر سه صندلی داشته باشد. این کامیون دارای فضای سر با ارتفاع کامل برای ورود و خروج آسان است. همچنین دارای یک کابین عبوری است که برای وسایل نقلیه حمل و نقل شهری مناسب است.

به گفته این شرکت، eCV1 از معماری PACES استفاده می کند. معماری PACES از سه پیکربندی مختلف درایو (جلو، عقب و تمام چرخ) پشتیبانی می کند. سیستم سلول به شاسی در eCV1 نشان می دهد که باتری ها در ساختار یکپارچه شده اند. این سیستم سختی بهینه، وزن را به حداقل می رساند و بار را به حداکثر می رساند.

WEVC eCV1 مجهز به یک بسته باتری ۱۱۰ کیلووات ساعتی است که با شارژ کامل مسافت ۲۹۰ مایل (۴۶۷ کیلومتر) را ارائه می دهد. بر اساس تنظیمات، تفاوت هایی در محدوده وجود دارد. WEVC امیدوار است سالانه تا ۵۰۰۰ خودرو تولید کند، اما جزئیات قیمت و عرضه eCV1 منتشر نشده است.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.