• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

نسل اول آیفون ۲۰۰۷ به قیمت ۶۳۰۰۰ دلار در حراجی فروخته شد

  • کد خبر : 45701
  • 21 فوریه 2023 - 11:32
نسل اول آیفون 2007 به قیمت 63000 دلار در حراجی فروخته شد

نسل اول آیفون ۲۰۰۷ به قیمت ۶۳۰۰۰ دلار در حراجی فروخته شد این آیفون اورجینال نسل اول در حراجی یکشنبه بیش از ۱۰۰ برابر قیمت فروش اولیه خود فروخته شد.

فروش نسل اول آیفون ۲۰۰۷ به قیمت بیش از ۶۳۰۰۰ دلار

اکنون گران ترین آیفونی که می توانید از اپل خریداری کنید، آیفون ۱۴ پرو مکس است.که  اگر بالاترین مدل ۱ ترابایتی باشد، ۱۵۹۹ دلار به فروش می رسد. اما با نادیده گرفتن آشکار سقف قیمت فعلی اپل، آیفون‌های کمیاب در حراجی‌ها با قیمت‌های بسیار بالاتر به فروش می‌رسند و اخیراً یکی از آنها به دنیا نشان داد که یک کلکسیونر چقدر حاضر است برای یک دستگاه کمیاب اپل خرج کند.

آیفون مورد بحث، یک آیفون اورجینال سال ۲۰۰۷ است که در اوایل این ماه به قیمت ۶۳۳۵۶٫۴۰ دلار از طریق حراج LCG فروخته شد.

مناقصه برای این گوشی تنها از ۲۵۰۰ دلار شروع شد، اما پس از ۱۷ روز و ۱۹ پیشنهاد، به فروش بیش از ۶۰۰۰۰ دلار رسید  تقریبا دو برابر رکورد قبلی آیفون اصلی که در اکتبر ۲۰۲۲ ثبت شده بود، که در نهایت این گوشی نسل اول آیفون ۲۰۰۷ به قیمت ۶۳۰۰۰ دلار در حراجی فروخته شد.

آیفونی که فروخته شد در سال ۲۰۰۷ خریداری شد و در جعبه آن باز نشده و در شرایط عالی نگه داری شد. به گفته فروشنده، کارن گرین، این گوشی را برای شروع یک کار جدید در سال ۲۰۰۷ دریافت کرده است. با این حال، چون یک گوشی جدید داشت و نمی خواست برای فعال کردن آیفون، اپراتورهای بی سیم را تغییر دهد به مدت ۱۲ سال در قفسه او باز نشده مانده بود او گفت: «نمی‌خواستم از شر گوشی‌ام خلاص شوم، و فکر کردم، «این یک آیفون است، بنابراین هرگز قدیمی نمی‌شود».

با این حال، این آیفون اصلی تنها دستگاه قدیمی اپل نیست که به قیمت حیرت آور فروخته شده است. کامپیوتر اصلی Apple-1 که توسط استیو جابز و استیو وزنیاک در گاراژ جابز در سال ۱۹۷۶ ساخته شد، در حراجی به قیمت ۵۰۰۰۰۰ دلار فروخته شد. بدیهی است که تفاوت فاحشی بین آیفون اصلی سال ۲۰۰۷ و کامپیوتر دست ساز استیو جابز و استیو وزنیاک در سال ۱۹۷۶ از نظر قیمت و اهمیت آنها وجود دارد، اما واضح است که کلکسیونرها مایلند برای یک تکه از تاریخ اپل کلی پول خرج کنند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.