• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

گلکسی S23 اولترا در برابر آیفون ۱۴ پرو مکس؛ کدام سریع‌تر است؟ [تماشا کنید]

  • کد خبر : 45794
  • 26 فوریه 2023 - 13:32

اگرچه این گوشی‌های هوشمند از دو دنیای متفاوت هستند و یکی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند و دیگری iOS، اما اگر کاربری به‌دنبال بهترین‌ها باشد، باید یکی از آن‌ها را بخرد. علاوه‌براین، همیشه مقایسه عملکرد گوشی‌های سامسونگ و آیفون جذابیت مخصوص به خودش را داشته است.

مقایسه عملکرد گلکسی S23 اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس

برای مقایسه سرعت پرچمدارهای اپل و سامسونگ، کانال یوتوب PhoneBuff به سراغ آن‌ها رفته است و با استفاده از یک ربات، بررسی‌اش را انجام داده که در ویدیوی زیر آن را مشاهده می‌کنید.

این اولین‌باری نیست که PhoneBuff پرچمدارهای مختلف اندرویدی را در برابر آیفون‌های اپل قرار می‌دهد، بااین‌حال برای نخستین‌بار در سه سال گذشته یک گوشی اندرویدی توانسته است آیفون را در دور اول شکست دهد. گلکسی S23 اولترا در دور اول این مقایسه، عملکردی بالاتر از آیفون ۱۴ پرو مکس از خودش نشان داده است.

درحالی‌که این اختلاف در دور اول اندک است، باز هم یک موفقیت برای پرچمدار سامسونگ به‌حساب می‌آید. گلکسی S23 اولترا دور اول را در مدت ۰۱:۵۴٫۳۱ به پایان می‌رساند، درحالی‌که این زمان برای آیفون ۱۴ پرو مکس به ۰۱:۵۵٫۶۷ می‌رسد.

شاید برای شما مفید باشد سخنگوی وزارت صمت: آیفون ۱۴ فعلا رجیستری نمی‌ شود

در ادامه برنامه‌های قبلی دوباره روی هر دو دستگاه باز می‌شوند که در این دور، آیفون ۱۴ پرو مکس برنده میدان است. البته باز هم با اختلاف اندک و کمتر از ۲ ثانیه روبه‌رو هستیم. درنهایت برنده کلی این رقابت، نماینده اپل با اختلاف چندین میلی‌ثانیه است.

گلکسی S23 اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است و ۱۲ گیگابایت رم دارد. در مقابل آیفون ۱۴ پرو مکس از چیپ A16 Bionic و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45794

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.