• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

۵ گوشی هوشمند هیجان انگیز که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ رونمایی شدند

  • کد خبر : 45920
  • 03 مارس 2023 - 21:45

کنگره جهانی موبایل، یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری ارتباطات سیار، یک سال دیگر به پایان رسید. و اگرچه بسیاری از دستگاه‌های جدید در طول رویداد ۲۰۲۳ راه‌اندازی شدند، گوشی‌های هوشمند عموماً در مرکز قرار داشتند.برای آشنایی با ۵ گوشی هوشمند هیجان انگیز ۲۰۲۳ با ما همراه باشید.

5 گوشی هوشمند هیجان انگیز که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ رونمایی شدند

۵ گوشی هوشمند هیجان انگیز ۲۰۲۳

هر سال تعداد زیادی گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شوند. و( MWC 2023 )کنگره جهانی موبایل امسال طیف گسترده ای از دستگاه‌های جدید و جالب، را به نمایش گذاشته است.در این مطلب با ۵ گوشی هوشمند هیجان انگیز ۲۰۲۳ که در این کنگره رونمایی شد آشنا خواهید شد.

این مطلب هم برایتان مفید است. برنامه بزرگ ناسا برای آوردن اینترنت به ماه

شیائومی ۱۳ پرو

Xiaomi 13 Pro شیائومی ۱۳ پرو هیچ نمایشگاه بین‌المللی فناوری بدون عرضه گوشی پرچمدار کامل نمی‌شود، و در کنگره جهانی موبایل ، شیائومی محصول برتر بعدی خود یعنی شیائومی ۱۳ پرو را معرفی کرد. جدا از ویژگی های معمولی پرچمدار، از جمله نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و شارژ فوق سریع، یک سنسور دوربین بزرگ ۱ اینچی نیز دریافت می کنیم.

در حالی که بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند سعی می کنند مصرف کنندگان را با تعداد مگاپیکسل بزرگ شگفت زده کنند، به نقطه ای می رسد که اندازه سنسور مهم تر از تعداد مگاپیکسل است. و اگر آن را با شراکت شیائومی با لایکا جفت کنید، یک سیستم دوربین خواهید داشت که تصویربرداری عالی ارائه می دهد.

فراتر از Xiaomi 13 Pro، Xiaomi 13 وانیلی و برای اولین بار در سراسر جهان، Xiaomi 13 Lite رونمایی شد. این مدل‌ها که همگی به دوربین‌های لایکا مجهز هستند، مجموعه شیائومی ۱۳ را که در نمایشگاه MWC 2023 معرفی شد، تکمیل می‌کنند و به طرفداران شیائومی طیف وسیعی از گوشی‌های پرچمدار را برای انتخاب می‌دهند.

ریلمی جی تی ۳

Realme GT3 بیشتر به دلیل ارائه دستگاه های میان رده شناخته شده است، اما هنوز هم هر از گاهی ویژگی های پیشگامانه ای را منتشر می کند. در MWC، این شرکت Realme GT3 را عرضه کرد. اگرچه فقط از آخرین نسل Qualcomm Snapdragon 8 + Gen 1 و تنظیمات معمول دوربین سه گانه بهره می برد، اما چیزی در آستین خود دارد که هیچ سازنده دیگری تاکنون نداشته است : شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی.

این قابلیت شارژ سریع می تواند ۲۰ درصد باتری را در ۸۰ ثانیه به گوشی بدهد (حتی توانست ۲۳ درصد را در حین نمایش زنده مدیریت کند). همچنین ادعا می کند ۵۰ درصد ظرفیت در چهار دقیقه و شارژ کامل در ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه دارد.

بنابراین، اگر به قوی‌ترین مشخصات نیاز ندارید، گوشی می‌خواهید که تمام روز برایتان دوام بیاورد و بتوانید آن را از حالت خالی به پر در زمانی که زیر حمام هستید شارژ کنید، Realme GT3 باید هر چیزی را که نیاز دارید ارائه دهد. .

نوکیا جی ۲۲

گوشی هوشمند میان رده G22 را در بریتانیا و دیگر بازارهای اروپایی عرضه شد. این یک راه اندازی منحصر به فرد است به این معنا که نوکیا با پورتال آمریکایی iFixit همکاری کرده است تا گزینه های قابل تعمیر همه کاره را به G22 جدید ارائه دهد. در واقع، این همکاری به این معنی است که کاربران نوکیا G22 می‌توانند نمایشگرهای آسیب‌دیده، باتری‌های معیوب و پورت‌های شارژ خمیده را حتی پس از پایان گارانتی تعویض کنند.

نوکیا G22 از چیپست Unisoc T606، همراه با ۶ گیگابایت رم (۴ گیگابایت + ۲ گیگابایت مجازی) و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند. پنل جلویی این گوشی ۶٫۵۲ اینچی HD+ با نرخ رفرش ۹۰ هرتز و روشنایی ۵۰۰ نیت است. همانند روند بازار، نوکیا G22 نیز با یک دوربین پشتی سه گانه همراه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان برجسته‌ترین بخش عرضه می‌شود. علاوه بر این، باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی وجود دارد.

آنر مجیک پرو

Honor Magic5 Pro آنر مجیک پرو هواوی و زیرمجموعه میان رده آن، آنر، گوشی های هوشمند پیشگامانه ای را در خط تولید خود عرضه می کردند. با این حال، از آن زمان زمانی که بسیاری از دولت های غربی، از جمله ایالات متحده و کانادا، هواوی را ممنوع کردند، مورد توجه قرار گرفت.

اما اکنون که هوآوی Honor را به گروه دیگری از شرکت ها فروخته است، این شرکت به دنبال بازگشت است. این شرکت محصولات پیشگامانه ای مانند Honor Magic Vs را ارائه می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که تلفن های آینده خود برخلاف دستگاه های هواوی، برنامه ها و خدمات گوگل را خواهند داشت. و در راستای تلاش‌های خود برای بازیابی موقعیت خود در بازار، این شرکت Honor Magic5 Pro را عرضه می‌کند.

مانند سایر دستگاه های پرچمدار، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، حفاظت محیطی IP68 و شارژ سریع بهره می برد. همچنین در بخش دوربین موج می زند اما آن را متفاوت می گیرد. آنر مجیک ۵ پرو به جای همکاری با برند دوربین، ارائه زوم ۲۰۰ برابری یا قرار دادن یک سنسور بزرگ در پشت، سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد. بنابراین، چه در حال گرفتن یک عکس فوق عریض، چه یک تصویر عریض استاندارد یا بزرگنمایی با دوربین تله فوتو پریسکوپ آن باشید، کیفیت تصویر عالی در سراسر طیف زوم آن تضمین شده است.

طرح مفهومی وان‌پلاس ۱۱

OnePlus 11 Concept با قدرتمندتر شدن تراشه‌های گوشی‌های هوشمند، شاهد داغ‌تر شدن آن‌ها نیز هستیم. به همین دلیل است که بسیاری از تلفن های بازی مانند Asus ROG Phone 6 و RedMagic 8 دارای خنک کننده فعال داخلی هستند.

با این حال، حتی این ممکن است کافی نباشد زیرا تراشه‌های سریع‌تر گوشی‌های هوشمند را می‌بینیم  اینجاست که مفهوم OnePlus 11 وارد می‌شود. وان‌پلاس امیدوار است با اضافه کردن میکروپمپ‌های پیزوالکتریک و خنک‌کننده مایع، عملکرد گوشی‌های خود را بهبود بخشد و زمان را افزایش دهد. قبل از اینکه تراشه آن شروع به دریچه گاز کند.

اگرچه OnePlus 11 Concept فقط یک تلفن مفهومی است، اما در حال نشان دادن امکانات آینده به مصرف کنندگان است. همانطور که تلفن های هوشمند قدرتمندتر می شوند، خنک کننده مایع و فعال می تواند به ما امکان استفاده از آنها را برای طیف وسیع تری از وظایف بدهد.

نوآوری های هیجان انگیز، رقابت جدید در فضای گوشی های هوشمند

بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید در نمایشگاه MWC 2023 معرفی شدند، از مدل‌هایی با سنسور دوربین یک اینچی قابل توجه و سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گرفته تا دستگاه‌های با شارژ فوق‌العاده سریع. ما همچنین شاهد گوشی‌های تاشو جدیدی هستیم که با نام‌های مطرحی مانند سامسونگ و برخی از گوشی‌های مفهومی جالبی که ممکن است تولید شوند، رقابت خواهند کرد.

این گوشی ها همچنان مرزهای فناوری گوشی‌های هوشمند را پشت سر می‌گذارند و ما امیدواریم که در سال ۲۰۲۳ بتوانیم آن‌ها را در جیب خود داشته باشیم.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.