• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

فروش لاماری ایما در بورس کالا (اسفند ۱۴۰۱)

  • کد خبر : 45936
  • 04 مارس 2023 - 14:42

گروه صنعتی آرین‌پارس‌موتور و برند لاماری در جدیدترین شرایط اعلامی، ۵۵۰ دستگاه از کراس‌اوور لاماری ایما را در بورس کالا عرضه می‌کند.

در این مرحله، ۱۰۰ دستگاه ایما به رنگ خاکستری، ۱۷۵ دستگاه رنگ سفید، ۱۷۵ دستگاه رنگ مشکی و ۱۰۰ دستگاه با رنگ جدید سبز قابل عرضه است

لازم به ذکر است این برنامه آخرین عرضه لاماری با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان خواهد بود و از فروردین‌ماه قیمت جدید این خودرو برای فروش‌های آتی اعمال خواهد شد.

مدل خودرو : لاماری ایما      رنگ خودرو : سفید ، مشکی ، خاکستری ، سبز      تعداد قابل عرضه (دستگاه) : ۵۵۰     قیمت پایه تومان : ۹۸۱٫۰۰۰٫۰۰۰   موعد تحویل  : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱    زمان عرضه : ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

لازم به ذکر است درصد پیش پرداخت سفارش خرید این محصول ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است.

سایر هزینه ها شامل بیمه، شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ ۳۹۴ میلیون ۴۲۹ هزار ریال به علاوه ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار پرداخت می‌شود.

مابه‌التفاوت مبلغ پایه و رقم خریداری شده بایستی تا ۳ روز کاری پس از خرید قطعی، به حساب وکالتی واریز شود.

اشخاصی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون موفق به خرید خودرو از خودروسازان دولتی و خصوصی شده‌اند، امکان ثبت سفارش ندارند.

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه می باشد.

سن خریداران باید ۱۸سال تمام باشد.

شاید برای شما مفید باشد: شاهین و ساینا در راه سنگال

لاماری ایما

هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۳۹ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۰۱ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب‌سایت لاماری و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

لاماری ایما با ظاهر بسیار جذاب و بروز خود نسبت به سایر رقبای چینی حتی با وجود امکانات کمتر توانسته نگاه مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند؛ تا جایی که در بازار امروز قیمت این خودرو به بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. شنیده‌ها از شرکت آرین موتور حاکی از آن است مدیران لاماری مذاکرات خود را با برند مادر انجام داده و قصد دارند بزودی نمونه آپشنال لاماری ایما را به بازار عرضه نمایند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45936

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.