• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

«پوست شیر» ترند اول توییتر فارسی شد/ قاتل ساحل کیست؟

  • کد خبر : 46106
  • 12 مارس 2023 - 1:11

با پخش قسمت جدید «پوست شیر»، این سریال تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد.

پوست شیر ترند شد

به گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، شامگاه چهارشنبه ۱۷ اسفندماه قسمت دوم از فصل سوم «پوست شیر» در حالی از فیلم‌نت پخش شد که محتوای آن به عنوان بحث روز کاربران توییتر قرار گرفت و به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شد.

این قسمت یکی از چالش‌برانگیزترین بخش‌های داستان بود که تعداد بالای تماشاگر در پلتفرم را نیز رقم زد.

 همچنین پلتفرم فیلم‌نت در همراهی با مشترکان خود، سه روز اشتراک رایگان برای آنها در نظر گرفته است.

سریال پوست شیر

سریال «پوست شیر» که از بستر فیلم‌نت منتشر می‌شود، داستانی جنایی، معمایی دارد. روایت قتل ساحل مولایی، توسط افرادی ناشناس و به دلایل نامعلوم که به علت نحوه قتل، سوزاندن جسد و اتفاقات پیش از آن، به پرونده‌ای مرموز و پیچیده تبدیل شده است. نعیم، پدرِ ساحل، تصمیم می‌گیرد تا خودش به همراه دوستانش، قاتل را یافته و به سزای اعمالش برساند. این سریال در فصل اول، دارای ۸ قسمت است که با میزان بالایی از خشونت همراه است.

داستان سریال پوست شیر

نعیم پس از تحمل ۱۵ سال حبس، آزاد شده و تصمیم دارد دخترش را ببیند. لیلا اما در ابتدا مخالفت می‌کند، چرا که معتقد است حضور نعیم، زندگی آن‌ها را دگرگون خواهد کرد. با اصرارها و تهدیدهای نعیم، بالاخره ساحل به دیدار پدر می‌آید اما با او دعوا کرده و سرش داد می‌زند که از جان ما چه می‌خواهی؟! من دیگر دختر تو نیستم و… نعیم که به شدت دل‌شکسته است، موضوع را با رضا در میان می‌گذارد. رضا به دیدار ساحل رفته و او را راضی می‌کند تا دوباره نعیم را ببیند. ساحل، این بار با مهربانی به سمت نعیم می‌رود و رابطه‌شان مانند گذشته، شکل می‌گیرد. اما رازی هست که ساحل از نعیم، مخفی کرده و آن این است که آن‌ها قرار است تا یک هفته دیگر برای همیشه از ایران بروند. به همین علت، او می‌خواهد تک تک این دقایق پایانی را در کنار پدرش باشد و به او پیشنهاد می‌دهد که با هم به سفر شمال بروند. در پایان سفر، ساحل، حقیقت را به پدر می‌گوید. نعیم با شنیدن این خبر به شدت عصبانی شده و تصمیم می‌گیرد تا به تهران باز گردد. در طول مسیر اما ناگهان، حال جسمی نعیم به هم می‌ریزد. او، به کنار جاده می‌رود، از ماشین پیاده شده و ناگهان بیهوش می‌شود. وقتی به هوش می‌آید، دیگر ساحل در کنار او نیست و توسط افرادی ناشناس، دزدیده شده و به قتل رسیده است! این اتفاق آغاز داستان این سریال است که با یافتن قاتل ساحل توسط پلیس و خودِ نعیم، پی گرفته می‌شود.

قاتل ساحل در سریال پوست شیر کیست؟

سرنوشت ساحل در سریال پوست شیر برای مخاطبان این سریال حسابی جذاب شده است بسیاری از مخاطبان سریال می خواهند بدانند که قاتل ساحل چه کسی است و چرا تصمیم به روبودن او گرفته است.

بدون شک قاتل ساحل کسی نیست جز رضا پروانه که دستش با بهزاد ناپدری ساحل در یک کاسه است بهزاد و رضا پروانه هر دو از نعیم کینه دارند و در قدیم هم سعی کردند نعیم را به پای طناب دار ببرند اما به زندان محوک شد و حالا تصمیم به زجر کش کردن او دارند.

معمایی که قابل حدس شده است تینا فقط در دو قسمت نشان داده شد و صرفا برای انحراف ذهن مخاطب بود و قاتل ساحل به هیچ عنوان تینا و یا افراد اجیر شده از سوی او نیست.

اما نشان دادن تینا در اوسط سریال صرفاً جهت انحراف ذهن مخاطب بود که در ادامه داستان به گونه دیگر پیش برود.

حالا برخی از مخاطبان این سریال معتقد هستند که ربوده شدن ساحل کار بهزاد ناپدری او می باشد به عقیده برخی از مخاطبان این سریال بهزاد با نعیم دشمنی قدیمی داشته که بعد از آزاد شدن نعیم از زندان اقدام به دزدیدن ساحل می کند.

کارگردان: جمشید محمودی

نویسنده: جمشید محمودی، رضا بهاروند

نام تهیه کننده: نوید محمودی

بازیگران: هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.