• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

اپل از مدل زرد رنگ آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس رونمایی کرد

  • کد خبر : 46141
  • 14 مارس 2023 - 3:10

اپل از مدل زرد رنگ آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس رونمایی کرد. با گزینه رنگ جدید، اکنون در مجموع ۶ گزینه رنگی برای سری آیفون ۱۴ وجود دارد. که شامل نیمه شب (سیاه)، نور ستاره (سفید)، بنفش، آبی و (محصول) قرمز است.

اپل از مدل زرد رنگ آیفون 14 و آیفون 14 پلاس رونمایی کرد

مدل زرد رنگ آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس

مدل جدید دارای رنگ زرد بسیار روشن برای پنل پشتی شیشه‌ای بوده و در حد فاصل مدل رنگی زرد کم‌رنگ برای آیفون ۱۱ و نسخه زرد تیره آیفون XR قرار می‌گیرد. آیفون XR دارای فریم با رنگ‌آمیزی طلایی کم‌رنگ است؛ در حالی‌که فریم آلومینیومی مدل جدید آیفون از همان رنگ‌آمیزی زرد روشن مشابه آیفون ۱۱ استفاده می‌کند.

مشخصات آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس با نمایشگر OLED Super Retina XDR OLED به ترتیب ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچ عرضه می‌شوند. هر دو بر روی نسل قبلی تراشه اپل A15 Bionic با پردازنده گرافیکی ۵ هسته ای اجرا می شوند. برای تصویربرداری، هر دو دستگاه دارای تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری ۴K 60 فریم در ثانیه و Dolby Vision هستند. برای سلفی، سری آیفون ۱۴ دارای یک دوربین جلو ۱۲ مگاپیکسلی است که در یک بریدگی قرار می گیرد.

باتری آیفون ۱۴ حداکثر ۲۰ ساعت پخش ویدئو دوام می آورد در حالی که مدل پلاس دارای باتری بزرگ تری است که می تواند تا ۲۶ ساعت پخش ویدئو را ارائه دهد. آیفون همچنان از طریق درگاه لایتنینگ شارژ می‌شود، اما با آداپتور برق ۲۰ واتی USB-PD می‌توانید با ۵۰ درصد شارژ در ۳۰ دقیقه شارژ سریع دریافت کنید. همچنین شارژ بی سیم با پشتیبانی Magsafe و همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 وجود دارد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.