• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

معرفی فیلم سینمایی نهنگ

  • کد خبر : 46178
  • 15 مارس 2023 - 13:49
فیلم نهنگ

فیلم‌های دارن آرونوفسکی در نوع خود بی‌نظیر هستند. او از همان شروع فعالیت سینمایی‌اش، فیلم‌هایی مهمی خلق کرده که هر کدام افق‌های جدیدی برای سینماست. آرونوفسکی با ساخت فیلم‌هایی مانند پی (Pi)، مرثیه‌ای بر یک رویا (Requiem for a Dream)، چشمه (The Fountain)، کشتی‌گیر (The Wrestler)، قوی سیاه (Black Swan) و نوح (Noah)، اغلب مورد تمجید و ستایش منتقدان و مخاطبان سینما قرار گرفته است. هنرنمایی او اما در فیلم نهنگ یا وال علاوه بر جوایز بسیاری که برای او به همراه داشته است یک نامزدی اسکار نیز برایش به ارمغان آورد. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا او اولین مجسمه طلایی خود را از آکادمی دریافت خواهد کرد یا خیر. درباره این فیلم، بیشتر بدانیم.

خلاصه داستان فیلم سینمایی نهنگ

چارلی یک استاد انگلیسی چاق و گوشه‌گیر است که دوره‌های آنلاین نویسندگی برای دانشجویان کالج \ تدریس می‌کند، اما وب‌کم خود را خاموش نگه می‌دارد، تا دانشجویان متوجه چاقی مفرط او نشوند. چارلی توسط لیز، که یک پرستار و تنها دوستش است، مراقبت می‌شود، که او را ترغیب می کند که به بیمارستان مراجعه کند زیرا او  نارسایی احتقانی شدید قلب دارد، اما از این امر امتناع می‌کند زیرا نگران است که هرگز نتواند بدهی خود را پرداخت کند.

فیلم سینمایی نهنگ

بازیگران فیلم نهنگ  The Whale

هنرپیشه های فیلم سینمایی نهنگ ۲۰۲۲ محدود به چند نفر شامل برندن فریزر، سیدی سینک، هونگ چائو، تای سیمپکینز و  سامانتا مورتون می‌شود

 کلینت منسل

یار قدیمی آرونوفسکی کلینت منسل برای دومین بار کنار او نیست و راب سایمونسن آهنگ‌سازی «نهنگ» را عهده‌دار بوده است. پایان فیلم انگار کمی با چیزی‌ که تا آن لحظه دیده‌ایم ناهم‌خوان است، اما چنین پایانی از این کارگردان خیلی هم دور از انتظار نیست. چارلی در حالی که تمام‌قد ایستاده، در لحظات آخر سرانجام نور را می‌بیند و ما را با این پرسش رها می‌کند: آیا او به رستگاری باور دارد؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.