• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
10

عکس های جدید مستانه مهاجر و پژمان بازغی بعد از طلاق

  • کد خبر : 46284
  • 25 مارس 2023 - 12:25

از سال ۱۳۹۹ خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می رفت.

طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

در نهایت ماه های اخیر ، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازی خود تلویحا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی صحبتی تاکنون نکردند.

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی پژمان بازغی به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.پژمان بازغی در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پژمان بازغی پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. پژمان بازغی با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

این مطلب برایتان مفید است. مهمونی طهماسب چه تغییراتی کرده است؟

پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت ۲ سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

وی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال ۸۰ برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد.

برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره ای دارد و در ۲ فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۶ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۱۳۸۷ صاحب دختری به نام نفس شدند.

مستانه مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.