• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

عاقبت خونین ازدواج موقت یک راننده تاکسی با زن شوهردار در کرج

  • کد خبر : 46374
  • 03 آوریل 2023 - 2:16
عاقبت خونین ازدواج موقت یک راننده تاکسی با زن شوهردار در کرج

یک راننده تاکسی در جنایتی تکان دهنده وقتی فهمید همسر موقت متاهل است او را با ضربه های چاقو کشت این متهم پس از این جنایت که اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شد.

عاقبت خونین ازدواج موقت یک راننده تاکسی با زن شوهردار

فرهاد ۴۲ ساله در کوچه ای در کرج با چاقو به جان زن جوانی افتاد و او را با ۲۵ ضربه به قتل رساند.مردم که از دیدن این صحنه شوک زده شده بودند خیلی زود با پلیس تماس گرفتند گشت پلیس وقتی به کوچه رسید با دستان خونین مردی روبرو شد که خودش را قاتل معرفی کرد .

و پیکر خونین زن جوان پس از رسیدن بازپرس به صحنه جنایت به دستور وی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان برای تحقیقات اولیه با کسانیکه صحنه قتل را مشاهده کرده بودند صحبت کردند.

زن جوانی که خانه دار بود گفت : هنگام بازگشت از خرید بودم که دیدم مردی غریبه مقابل خانه زن همسایه ایستاده و با ناهید جرو بحث میکند در یک چشم به هم زدن بود که دیدم مرد عصبانی با چاقویی که از جیبش در آورد او را به کوچه کشاند و پشت سرهم به ناهید چاقو زد من از ترس فرار کردم و بعد متوجه شدم زن مرده است.

درحال رانندگی و مسافرکشی با ناهید آشنا شدم

متهم در اظهاراتش گفت : چند ماهی بود که از همسرم جدا شده بودم یک روز درحال رانندگی و مسافرکشی بودم که ناهید بعنوان مسافر سوار خودرویم شد موقع پس دادن کرایه بود که دستم تصادفی به دست وی برخورد کرد و من به شدت ناراحت شدم و از او عذرخواهی کردم اما ناهید گفت نیاز به معذرت نیست و سرصحبت را با تنهایی خودش باز کرد شماره اش را داد و از آن روز بود که من از روی تنهایی با او آشنا شدم و قرار شد باهم صیغه محرمیت داشته باشیم دو ماهی از ماجرا گذشته بود که مرد ناشناسی به ناهید زنگ زد وقتی از او پرسیدم او کیست گفت برادرم هست اما من در ذهنم باور نکردم و وقتی او را تعقیب کردم متوجه شدم او متاهل است و با مردان دیگری هم رابطه دارد این مساله باعث شد به شدت عصبانی باشم .

او را به کوچه کشانده و با چاقو ضربه زدم تا بمیرد

خون مقابل چشمانم را گرفته بود رفتم از بازار کرج چاقوی مخصوصی را خریدم بعد فردای همان روز مقابل در خانه ناهید رفتم. او از دیدن من شوکه شده بود او را به کوچه کشانده و با چاقو هر چقدر توان داشتم به او ضربه زدم تا بمیرد .

راننده تاکسی به اتهام قتل عمد بازداشت شد و پس از محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.

متهم از قصاص نجات یافت

این متهم ۵ سال در ندامتگاه مرکزی کرج بود و در این مدت توانسته بود با خواندن کتاب های متعدد ادبیات قدرت شعر گفتن را پیدا کند.

او با تلاش کمیته صلح و سازش دادگستری البرز این زندانی محکوم به مرگ توانست از قصاص نجات یابد و حالا در دادگاه کیفری از نظر جنبه عمومی محاکمه شود و قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات این متهم او را با توجه به مدت زمانی که در زندان بوده است به ۷سال زندان محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.