• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

لوگوی جدید صفحه اصلی توییتر دروغ سیزده است

  • کد خبر : 46425
  • 04 آوریل 2023 - 10:17
لوگوی جدید صفحه اصلی توییتر دروغ سیزده است

شکی نیست که لوگوی جدید صفحه اصلی توییتر دروغ سیزده است ! این کله سگ نماد دوج کویین به دلایلی در توییتر نمایش داده شد و خیلی راحت می توان حدس زد که این یک جوک اول آوریل ( دروغ سیزده )بود که ۳ روز طول کشید تا منتشر شود .

لوگوی جدید صفحه اصلی توییتر

پس از تلاش ناموفق توییتر برای حذف علامت‌های آبی قدیمی از حساب‌های تایید شده‌ای که برای Twitter Blue پولی پرداخت نمی‌کنند، به نظر می‌رسد این پلتفرم به تلاش‌های بیشتر برای برنامه‌نویسی نوجوانان توجه کرده است. نماد صفحه اصلی توییتر در حال حاضر حاوی یک دوج است.

این موضوع ممکن است فقط ایده ماسک از شوخی دیرهنگام اول آوریل باشد، یا می تواند معنایی فراتر از این داشته باشد. قیمت ارز دیجیتال بیهوده و مبتنی ، Dogecoin در حال افزایش است، اگرچه هنوز بسیار کمتر از اوج قیمت خود در ماه مه ۲۰۲۱ است.

ایلان ماسک از سرمایه‌گذاران دوج‌کوین کلاه‌برداری کرده است؟

ماسک در حال حاضر با یک دعوای ۲۵۸ میلیون دلاری برای هکرها مواجه است که ادعا می کند او یک طرح هرمی را برای ترویج دوج کویین Dogecoin اجرا کرده است. عصر جمعه، وکلای ماسک در پرونده ای به دادگاه فدرال منهتن نوشتند که توییت های او شوخی بود. البته این اولین بار نیست که وکلای ماسک مجبور می‌شوند از توییت‌های او در برابر دادگاه دفاع کنند.

اگر ماسک تلاش می‌کند ثابت کند که میم‌های (حتی خنده‌دار) او بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر نمی‌گذارد، کار خوبی انجام نمی‌دهد. اما شاید یک طرح سریع پمپاژ و تخلیه بتواند پول بیشتری نسبت به فروش اشتراک توییتر آبی برای او به همراه داشته باشد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.