• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11

زلنسکی پردرآمدترین بازیگر سال! /آتش‌بس طی ۲۴ ساعت

  • کد خبر : 46459
  • 05 آوریل 2023 - 10:24
زلنسکی پردرآمدترین بازیگر سال!

زلنسکی پردرآمدترین بازیگر سال! پسر ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا زلنسکی را به خاطر کمک‌های ده‌ها میلیارد دلاری آمریکا ، مورد هجوم قرار داد.

زلنسکی پردرآمدترین بازیگر سال شد

دونالد ترامپ جونیور در پستی در اینستاگرام به شوخی گفت ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، کمدین سابق، به عنوان “پردرآمدترین بازیگر” سال ۲۰۲۲ ظاهر شده است. خانواده ترامپ بارها از حجم کمک های آمریکا به دولت زلنسکی انتقاد کرده اند.

ترامپ جونیور تصویری از یک مکالمه توییتری را به اشتراک گذاشت که در آن “Daily Loud” تام کروز را به عنوان پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۲۲ معرفی کرد. فردی کامنت داد: «در واقع زلنسکی پردرآمدترین بازیگر بود.

ترامپ جونیور خاطرنشان کرد. “به این ترتیب، من فکر کردم که این عدد ۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار است.”

هم کسی که کامنت داده بود و هم ترامپ جونیور ارقام خود را اشتباه گرفته اند. براساس داده‌های موسسه کیل برای اقتصاد جهانی، از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه گذشته، ایالات متحده حدود ۱۱۳ میلیارد دلار برای کمک‌های نظامی، اقتصادی و بشردوستانه به کی‌یف اختصاص داده است که بیش از ۷۵ میلیارد دلار آن پرداخت شده است.

وقتی کمک های اتحادیه اروپا و تک تک اعضای آن، به علاوه متحدان ایالات متحده از جمله کانادا، ژاپن و بریتانیا در نظر گرفته شود، مجموع مبلغ ارسالی به کی یف به بیش از ۱۴۳٫۶ میلیارد دلار یا تقریباً ۲۵ برابر بودجه دفاعی اوکراین در سال ۲۰۲۱ می رسد.

ملکه رفاه بین المللی ناسپاس

دونالد ترامپ جونیور پس از اینکه رهبر اوکراین در ماه دسامبر به واشنگتن سفر کرد تا از ایالات متحده کمک نظامی بیشتری بخواهد، از زلنسکی به عنوان “ملکه رفاه بین المللی ناسپاس” یاد کرد. در همین حال، پدر او بارها رئیس جمهور جو بایدن را متهم کرده است که با تسلیح نیروهای زلنسکی، «جنگ جهانی سوم» را به خطر انداخته است.

آتش‌بس طی ۲۴ ساعت

ترامپ تا حدی با مقصر دانستن «آخرین جهانی‌گرایان آمریکا» در وزارت خارجه آمریکا و پنتاگون، تاکید کرده است که در صورت انتخاب شدن در سال آینده، آتش‌بس «طی ۲۴ ساعت» به نتیجه خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.