• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

تایید خودکشی کیومرث پوراحمد در دهکده ساحلی بندر انزلی / کشف دست‌نوشته کنار جسد

  • کد خبر : 46469
  • 05 آوریل 2023 - 23:08
تایید خودکشی کیومرث پوراحمد در دهکده ساحلی بندر انزلی / کشف دست‌نوشته کنار جسد

دادستان مرکز گیلان خودکشی کیومرث پوراحمد، این کارگردان سینما در دهکده ساحلی بندر انزلی را تایید کرد. دست نوشته‌ای در کنار جسد این کارگردان سینما کشف شده است که متاسفانه حکایت از اقدام به خودکشی وی دارد.

خودکشی کیومرث پوراحمد در دهکده ساحلی بندر انزلی

سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان امروز در جمع خبرنگاران خبر فوت کیومرث‌پور احمد تایید کرد و گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی می‌باشد.

وی با اشاره به جزئیات فوت مرحوم کیومرث پوراحمد گفت: مرحوم کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۶ در یکی از واحدهای دهکده ساحلی انزلی دار فانی را وداع گفت.

کشف دست‌نوشته کنار جسد پوراحمد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در پی اعلام یک فقره خبر فوت مشکوک فردی سالخورده در دهکده ساحلی بندرانزلی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان همچنین ضمن تأیید خودکشی پوراحمد بر اساس یافته‌های پلیس گفت که ” دست نوشته‌ای در کنار جسد این کارگردان سینما کشف شده است که متاسفانه حکایت از اقدام به خودکشی وی دارد.

تلاش کارآگاهان پلیس برای بررسی دقیق علت انگیزه احتمالی متوفی در اقدام به خودکشی، ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.