• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

گلکسی زد تب، تبلت تاشو سامسونگ رونمایی خواهد شد

  • کد خبر : 46554
  • 10 آوریل 2023 - 10:36
گلکسی زد تب، تبلت تاشو سامسونگ رونمایی خواهد شد

شایعات مبنی بر این است که در رویداد آتی گلکسی سامسونگ در ماه آگوست عرضه های برجسته ای مانند Galaxy Z Fold5، Galaxy Z Flip5، و در صورت صحت برخی شایعات، Galaxy S23 FE رونمایی شوند. با این حال، طبق شایعات گلکسی زد تب Galaxy Z Tab تبلت تاشو سامسونگ که یک محصول تاشو کاملاً جدید است و قبلاً هرگز دیده نشده بود نیز رونمایی می شود.

گلکسی زد تب تبلت تاشو سامسونگ

شایعات در مورد تب گلکسی Z (تحقیقی) مدتی است که منتشر شده است. ظاهراً این تبلت سه تاشو سامسونگ (و چند تای دیگر) خواهد بود که در رویدادهای مختلف به نمایش گذاشته شده است. با این حال، شایعه ذکر شده همچنین می گوید که این تبلت سه تاشو با نام Galaxy Z Flex عرضه خواهد شد.

در حالی که تب گلکسی زد می‌تواند یک افزودنی  به مجموعه رو به گسترش سامسونگ از تاشوها باشد، تنها چند افشاگر به آن اشاره کرده‌اند، چه رسد به پیش‌بینی مشخصات سخت‌افزاری آن. زمانی که تاریخ گلکسی آنپک نزدیک شود و سایر افشاگران با داده های بیشتر، می توانند اطلاعات بیشتری به ما بدهند.

با این وجود، به دلیل عدم رقابت در فضای تبلت های تاشو، شانس زیادی وجود دارد که سامسونگ Galaxy Z Tab را فعلاً پنهان نگه دارد. اکنون، سامسونگ می‌تواند یک رقیب OLED لنوو Yoga 9i/Asus ZenBook 17 Fold را در صف عرضه کند، اما بعید است که به‌عنوان تبلت عرضه شود و زیر خط گلکسی بوک قرار گیرد.

سامسونگ فاکتورهای مختلف تبلت را آزمایش کرده است

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ حدود یک دهه است که با فناوری صفحه نمایش تاشو دست و پنجه نرم می کند. این فناوری با اولین گلکسی فولد به واقعیت تبدیل شد و با هر عرضه بهتر شد.

این شرکت نمونه های اولیه تاشو، کشویی و غلتشی را توسعه داده و ده ها مفهوم را به ثبت رسانده است. حتی ایده ایجاد یک لپ تاپ تاشو ۱۷ اینچی گلکسی بوک را نیز مطرح کرده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، هنوز خیلی زود است که بگوییم اولین تبلت تاشو سامسونگ از چه فرمی استفاده می کند، اما اصل اساسی یکسان خواهد بود: ارائه یک صفحه نمایش بزرگ در یک فرم فشرده که می تواند گسترش یابد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46554

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.