• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

جنایت در عشق ممنوعه در کرج / این زن ۸ سال مسیر تحقیقات را منحرف کرد

  • کد خبر : 46738
  • 20 آوریل 2023 - 11:58
جنایت در عشق ممنوعه در کرج / این زن 8 سال مسیر تحقیقات را منحرف کرد

جنایت در عشق ممنوعه در کرج اتفاق افتاد و پسر جوان که ۱۲سال پیش بخاطر عشق به زنی که ۱۹ سال از خودش بزرگتر بود مرتکب قتل شد و در یکی قدمی چوبه دار بود نجات یافت.

سوم دی ماه  سال ۹۱ زنی به نام ناهید در حالی که سراسیمه و مضطرب به نظر می رسید به اداره پلیس استان البرز رفت و ادعا کرد شوهرش چند روز است که به خانه نیامده و تلفنش را هم جواب نمی‌دهد.

جسد پتوپیچ شده در باغستان کشف شد

پرونده تشکیل شد و یک تیم ازکارآگاهان شروع به تحقیق کردند . ردیابی‌ها ادامه داشت تا اینکه ۱۶ روز بعد اهالی یکی از خیابان‌های باغستان کرج از انتشار بوی تعفن شدیدی شکایت کردند.خیلی زود گشت پلیس راهی باغستان شد و با جسد پتوپیچ شده روبرو شدند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی هویت این مرد شناسایی و مشخص شد که او همان فرهاد مردی بود که گمشده است.

راز ناپدید شدن شوهر ناهید فاش شد

با شناسایی صاحب جسد راز ناپدید شدن شوهر ناهید فاش شد. اما این پایان ماجرا نبود و با دستور قاضی کشیک قتل رسیدگی به این پرونده کارآگاهان را با معمای مرموزی روبرو کرده بود.

ناهید به عنوان اولین مظنون پرونده احضار شد و گفت: شوهرم فروشنده مواد مخدر بود و با افراد نابابی معاشرت داشت شاید یکی از آنها به خاطر اختلاف حساب و دشمنی او را کشته باشد.

بدین ترتیب تحقیقات برای یافتن سرنخی از عامل این جنایت ادامه داشت اما هربار تحقیقات به بن‌بست می‌رسید تا اینکه ظن کارآگاهان به همسر مقتول بیشتر شد.

زیرا ناهید با گذشت ۸ سال از این ماجرا پیگیر پرونده قتل شوهرش نبود و تحقیقات نشان می‌داد که او با مردان زیادی هم در ارتباط بوده است.

ناهید پس از ۸ سال بازداشت شد

با دستور بازپرس عنبری از شعبه یکم دادسرای جنایی کرج این زن بعد از ۸ سال  بازداشت شد.

ناهیدکه ۴۹سال داشت ابتدا با تناقض گویی منکر دخالت در این جنایت بود تا اینکه بالاخره اعتراف کرد و گفت  شوهرش خلافکار بوده است و او را وادار می‌کرد با مردان غریبه ارتباط داشته باشد و پول بگیرد.

جنایت در عشق ممنوعه در کرج

ناهید وقتی از دست او و رفتارش خسته شد با پسر ۲۲ ساله‌ای به‌ نام سهیل تصمیم می‌گیرد شوهرش را به قتل برساند. اول قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند اما موفق نشدیم و بعد تصمیم گرفتیم که او را خفه کنیم برای همین نیمه شب سهیل به خانه مان آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.

پس از اعتراف این زن جنایتکار سهیل نیز تحت بازجویی قرار گرفت و او هم مجبور شد به اتهامش اعتراف کند.

حکم قصاص سهیل

سهیل که دیگر ۳۰ساله شده بود و کارمند یکی از ارگان های دولتی شده بود بعد از۸سال بازداشت شد او گفت هیچ وقت فکر نمی‌کرد که روزی در دام پلیس گرفتار شود.

او پس از چندین مرحله محاکمه سرانجام با حکم دادرسان شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اتهام مباشرت در قتل عمد به قصاص و ناهید هم به اتهام معاونت در قتل به حبس محکوم شد.

حکم قصاص سهیل با مهر تایید قضات دیوانعالی برای اجرا به شعبه ششم اجرای احکام منتقل شد.

اعدام حتمی بود و سهیل یک قدم با اجرای حکم مرگ فاصله داشت اما چند روز پیش سرنوشت طور دیگری رقم خورد و اولیای دم به شرط دیه ۵۰۰ میلیون تومانی از حق قصاص خود گذشت کردند .و او پس از رهایی از قصاص حالا درانتظار محاکمه از نظر جنبه عمومی و اعمال ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.