• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11

بدری: چرا مردم باید ماهانه میلیاردها تومان هزینه کنند تا در پلتفرم‌هایی باشند که مسئولان حرف‌های خود را آنجا می‌زنند؟

  • کد خبر : 47394
  • 11 ژوئن 2023 - 15:47
فیلترینگ پلتفرم‌های جهانی

صدیف بدری نماینده اردبیل برای فیلترینگ پلتفرم‌های جهانی به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات تذکری شفاهی داد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم صرفا برای سرگرمی در پلتفرم‌های جهانی حضور ندارند؛ بلکه شبکه‌های اجتماعی بستر فعالیت‌های اقتصادی برای هزاران کسب وکار و ابزار تحقیق و پژوهش هزاران دانشجو و استاد در کشور است.

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات، گفت: تکلیف فیلترینگ و محدودیت‌های بی‌نتیجه اعمال شده در پلتفرم‌ها و سکوهای اجتماعی جهانی را یک بار برای همیشه روشن کنید. با چه منطقی تصمیم گرفته شده در شرایط اقتصادی کنونی، با تداوم سیاست‌های شکست خورده در حوزه اینترنت، از جیب مردم، ۵۰ هزار میلیارد تومان به حساب کاسبان فیلترینگ واریز شود؟

شاید برای شما جالب باشد : تغییرات قیمتی ۲۸ محصول ایران خودرو

فیلترینگ پلتفرم‌های جهانی

وی در ادامه گفت: فراموش نکنید مردم صرفاً برای سرگرمی در پلتفرم‌های جهانی حضور ندارند، بلکه شبکه‌های اجتماعی بستر فعالیت‌های اقتصادی برای هزاران کسب وکار و ابزار تحقیق و پژوهش هزاران دانشجو و استاد در کشور است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: چرا مردم باید ماهانه هزاران میلیارد تومان هزینه کنند تا به پلتفرم هایی دسترسی داشته باشند که وکلا و مسئولان حرف‌های خود را در آنجا می‌زنند؟ آیا درست است که مردم برای شنیدن حرف‌های مسئولان نیز نیازمند فیلترشکن باشند و ماهانه هزینه زیادی را برای خرید فیلترشکن صرف کنند؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=47394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.