• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
26

مرور نتایج هفته اول لیگ قهرمانان آسیا: شروع ناامید کننده نمایندگان ایران

  • کد خبر : 474
  • 06 مارس 2019 - 7:42

نمایندگان ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ شروع ناامیدکننده‌ای داشتند و در ۳ بازی تنها دو امتیاز کسب کردند.این ضعیف‌ترین عملکرد نمایندگان ایران در هفته نخست مسابقات از زمانی که در هر دوره ۳ یا ۴ نماینده داشته محسوب می‌شود.

 الدحیل۳-استقلال۰ در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار که در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان برگزار می‌شد با پیروزی ۳ بر صفر الدحیل به پایان رسید. در این دیدار بن عطیه در دقیقه ۵۵، یوسف العربی در دقیقه ۷۳ و علی عفیف در دقیقه ۹۳ برای الدحیل گل‌زنی کردند.

نیمه نخست

تیم فوتبال الدحیل این دیدار را از همان ابتدا تهاجمی آغاز کرد و حتی می‌توانست در همان دقایق توسط ناکاجیما به گل برسد اما سید مهدی رحمتی مانع از این کار شد. استقلالی‌ها ۳۰ دقیقه ابتدایی با استرس و اشتباهات زیادی بازی می‌کردند که باعث شد الدحیل بسیار خطرناک در نیمه زمین استقلال بازی کند. این اشتباهات حتی باعث شد مهدی بن‌عطیه روی اشتباه رحمتی در دقیقه ۲۴ دروازه استقلال را باز کند اما کمک داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

در ادامه استقلال به بازی بازگشتند و چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که حتی فرصت داشتند که توسط پاتوسی به گل برسند که دروازه‌بان الدحیل مانع از به گل رسیدن شاگردان شفر شد.

در این نیمه امید نورافکن از استقلال و احمد یاسر از الدحیل توسط روشن ایرماتوف با کارت زرد جریمه شدند.

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

نیمه دوم

شاگردان وینفرد شفر این نیمه را با برتری نسبی آغاز کردند و توانستند چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کنند که در یکی از صحنه‌ها در دقیقه ۴۸ فرشید باقری روی پاس عالی فرشید اسماعیلی می‌توانست برای استقلال گل‌زنی کند که ضربه‌اش درست به جایی زده شد که لکومته، دروازه‌بان الدحیل قرار داشت تا او این شوت را مهار کند.

پس از دریافت این گل استقلال جلو کشید و چند موقعیت خوب هم ایجاد کرد اما در دادن پاس‌ها و ضربات آخر اشتباهاتی داشتند که مانع از گل‌زنی آبی‌ها شد. در حالی که استقلال به دنبال زدن گل تساوی بود، یوسف العربی در موقعیتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت که با اشتباه کاپیتان استقلال، مهاجم الدحیل مقابل دروازه خالی نماینده ایران قرار گرفت تا گل دوم قطری‌ها در دقیقه ۷۳ به ثمر برسد.

در نیمه دوم وریا غفوری از تیم استقلال ایران با کارت زرد داور ازبکستانی جریمه شد.

پرسپولیس ۱-پاختاکور ۱ در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

نیمه نخست

با شروع بازی پرسپولیس و پاختاکور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برخلاف انتظار، پاختاکور توانست در همان ابتدا دروازه پرسپولیس را باز کنددقیقه ۴ ارسال بازیکن پاختاکور از جناح راست در مقابل دروازه پرسپولیس به دراگان سران رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به تیرک برخورد کرد تا توپ برگشتی در موقعیتی دروازه خالی به بیکمائف رسید که این بازیکن به راحتی دروازه خالی را باز کرد. دقیقه ۷۷ مهدی ترابی در محوطه جریمه  پاختاکور صاحب توپ شد که شوت این بازیکن را کوانتور به سختی دفع کرد.

دقیقه ۸ کرنر ارسالی بازیکن پرسپولیس در مقابل دروازه پاختاکور به کمال کامیابی نیا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد. پس از اینکه برای دقایقی بازی متعادل بود، پرسپولیس توانست دروازه پاختاکور را باز کنددقیقه ۲۵ پاس در عمق بشار رسن در محوطه جریمه پاختاکور به ماریو بودیمر رسید که این بازیکن با شوتی محکم توانست دروازه را باز کند. پس از این گل باز هم بازی متعادل شد و خبری از ایجاد موقعیت نبود. دقیقه۴۴ شوت صدرالدین عبدالایف از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را علیرضا بیرانوند با واکنشی به موقع دفع کرد. در ادامه دیگر اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ پایان یابد و بازیکنان راهی رختکن شوند.

پرسپولیس و باختاکور

نیمه دوم

در نیمه دوم  بازی پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند تا بازیکنان پاختاکور فاز دفاعی بگیرند. دقیقه ۵۳ کرنر ارسالی بشار رسن در مقابل دروازه پاختاکور به کمال کامیابی نیا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. پس از چند دقیقه از فشار حملات پرسپولیسی ها کاسته شد و بازی متعادل شد. دقیقه ۶۵ پاس در عمق مهدی ترابی در محوطه جریمه پاختاکور به بشار رسن رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع پاختاکور به کرنر رفت.

دقیقه ۶۶ کرنر ارسالی مهدی ترابی با اثر سیدجلال حسینی به شکل خطرناکی از کنار دروازه حریف عبور کرد. دقیقه ۷۱ علی علیپور از پشت محوطه جریمه پاختاکور اقدام به شوتزنی کرد که با شوت آرام این بازیکن توپ به راحتی در دستان دروازه بان پاختاکور قرار گرفت تا همچنان بازی با تساوی ادامه یابد. دقیقه ۷۹ علیرضا بیرانوند شوت پشت محوطه بازیکن پاختاکور را به راحتی در آغوش گرفت. دقیقه ۸۰ شوت زمینی بشار رسن از پشت محوطه جریمه در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت. دقیقه ۸۳ سیامک نعمتی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

ذوب آهن ۰ – الزورا ۰

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نخستین دیدارش در مرحله گروهی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹, از ساعت ۱۹ دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف الزورا عراق رفت که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این دیدار برعهده فو مینگ از کشور چین بود و این داور در دقیقه ۳۰ به قاسم حدادی‌فر کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی مقابل الزورا به کسب یک امتیاز بسنده کرد که بازیکنان این تیم چند موقعیت‌ خوب گلزنی را با درخشش دروازه‌بان حریف از دست دادند.

شاگردان علیرضا منصوریان با این تساوی در جدول رده‌ بندی گروه A یک امتیازی شدند و باید خود را برای بازی  بعدی‌ مقابل النصر که روز دوشنبه هفته آینده (۲۰ اسفند) برگزار می‌شود, آماده کنند.

خلاصه بازی ذوب آهن و الزورا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=474

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.