• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

طارمی به گزینه جانشینی زلاتان تبدیل میشود

  • کد خبر : 47421
  • 12 ژوئن 2023 - 11:43
جانشین زلاتان

پس از خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ از فوتبال، حالا میلان باید یک جانشین مناسب برای این مهاجم کهنه کار سوئدی به خدمت بگیرد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود به گزینه های مدنظر روسونری پرداخته که نام مهدی طارمی نیز در میان آنها دیده می شود.

میلان در حال حاضر تنها اولیویه ژیرو و دیوید اوریگی را در خط حمله دارد و این تیم قطعا نیازمند جذب یک مهاجم جدید است. البته با پایان قرارداد قرضی لورنتزو کولومبو با لچه، او به سن سیرو بازخواهد گشت اما شیاطین برای رقابت با تیم های دیگر ایتالیا، به بازیکنان تهاجمی بیشتری نیازمند هستند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود نوشته است که میلان برای تقویت خط حمله خود به مارکوس تورام چشم دارد. مهاجم مونشن گلادباخ که مورد توجه پاریس نیز قرار گرفته است و میلان باید ابتدا منتظر بماند تا تکلیف وی با پاریسی ها مشخص شود.

جانشین زلاتان

 طارمی جانشین زلاتان

گاتزتا نوشته است که تورام در این هفته تصمیم خود را خواهد گرفت. او باید از بین پول پاریس سن ژرمن و میلان، یکی از انتخاب کند. سپس اسکاماکا حضور دارد که رم و اینتر نیز به جذب او علاقه مند هستند و در نهایت مهدی طارمی که قراردادش در سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد اما پورتو نمی خواهد او را بفروشد. ممکن است نام های دیگری وارد بازی شوند.

گزارش روزنامه ایتالیایی در شرایطی به پایان رسید که از پرتغال خبر می رسد پورتو برای تنظیم کردن حساب های خود، به فروشی در حد ۵۰ میلیون یورو نیازمند است. این می تواند محرکی برای فروش مهدی طارمی تبدیل شود تا بخشی از مبلغ مورد نیاز اژدها جهت رعایت فیرپلی مالی تأمین شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=47421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.