• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
17

بازی های پرطرفدار برای تلویزیون اندروید

  • کد خبر : 47453
  • 12 ژوئن 2023 - 16:32
android box

آیا به دنبال راهی سرگرم کننده برای گذراندن وقت هستید؟ می‌توانید با استفاده از تلویزیون با سیستم عامل اندروید، بازی‌های جالبی را تجربه کنید

از بازی‌های استراتژی گرفته تا بازی‌های مسابقه‌ای، بازی‌های رایگان تا بازی‌های پولی در پلی استور، همه چیز برای تلویزیون اندروید وجود دارد!

معرفی بازی های پرطرفدار برای تلویزیون اندروید

This War of mine

اگر شما طرفدار بازی‌های استراتژیک هستید، بهترین گزینه برای شما انجام این بازی است. این بازی جنگی بر اساس محاصره سارایوو در طول جنگ بوسنی تمرکز دارد و می‌تواند تجربه‌ی مفیدی برای شما باشد.

This War of mine

Crossy Road

“Crossy Road” یک بازی ساده و بسیار سرگرم‌کننده است که به سرعت شما را به خودش جذب می‌کند. در این بازی، شما باید از خیابان عبور کرده و هم‌زمان با این کار، باید از ترافیک از هر دو جهت دوری کنید. گرافیک زیبا و ساده‌ی بازی، باعث شده تا هر کسی بتواند به راحتی آن را بازی کند و لذت ببرد.

Crossy Road

Fast Like a Fox

“Fast Like a Fox” یک بازی پیشرو است که در آن گیم پلی بسیار ساده اما هیجان انگیز است. برای بازی، شما فقط نیاز دارید از یک دکمه استفاده کنید تا روباه سریع‌تر بدود و از روی موانع بپرید و سکه‌ها را جمع آوری کنید.

 

Fast Like a Fox

انواع مدل های تلویزیون درست میشه با زودکمک : تعمیرات تخصصی تلویزیون

Does Not Commute

بازی “Does Not Commute” یک بازی منحصر به فرد و بسیار جذاب برای سیستم عامل اندروید تلویزیون هوشمند است. در این بازی، شما داستان‌های مختلف افرادی که به مقصد خود در حال رفتن هستند را دنبال می‌کنید. وظیفه شما این است که با اجتناب از برخورد با دیگر اتومبیل‌ها، مطمئن شوید که آنها به مقصد خود برسند. این بازی یکی از خاص‌ترین و جالب‌ترین بازی‌های اندروید تی وی است.

Does Not Commute

Badland

بازی Badland یکی از بهترین بازی‌های اندروید تی وی است. در این بازی، هدف شما این است که بتوانید بدون گیر افتادن به مسیرتان ادامه دهید.

 

Badland

Leo’s Fortune

Leo’s Fortune یک بازی پلتفرمر است که مطمئناً ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. در این بازی، شما در نقش لئوپولد، یک قهرمان، در تلاش هستید تا ثروت دزدیده شده خود را پس بگیرید.

 

Leo’s Fortune

Zombie Age 2

Zombie Age 2 یک بازی با گرافیک مینیمالیستی است که در آن، بازیکنان باید در طول مسیر با تیراندازی، زامبی ها را شکار کنند.

Zombie Age 2

Asphalt 8: Airborne

برای علاقمندان به بازی‌های مسابقه ای، Asphalt 8: Airborne از شرکت Gameloft یک انتخاب عالی است. با گیم پلی روان و محیط‌های خیره کننده، این بازی یکی از بهترین بازی‌های تی وی برای اندروید است. همچنین، این بازی دارای گزینه‌های شخصی سازی جذابی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای خودشان یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کنند. این مطلب برای شما مفید است : آموزش فعال کردن زیر نویس تلویزیون

Asphalt 8: Airborne

 Minecraft

اگر به‌دنبال فضایی برای بروز دادن خلاقیت خود هستید، Minecraft یکی از گزینه‌ها پیشنهادی است. Minecraft بر پایه‌ی ساخت و ساز بنا شده و بازیکنان می‌توانند هر آن چه از ساخت و ساز در ذهن خود دارند را در دنیای مکعب گونه‌ی ماینکرافت پیاده کنند. بازی دارای دو حالت پُر طرفدار است که هرکدام به شیوه‌ی متفاوتی شما را سرگرم خواهند کرد.

minecraft

 Bomb Squad

این روز‌ها به نسبت گذشته، آثار با کیفیت کمتری را می‌بینیم که با تمرکز روی شبکه‌های محلی بتوانند تجربه‌ی خوبی را ارائه کنند. بااین‌حال همچنان می‌توان با استفاده از ساخته‌های قدیمی و شناخته شده‌ای مانند Bomb Squad محفل‌های دوستانه یا خانوادگی را حسابی به وجد آورد. اگرچه سال‌ها از عرضه‌ی Bomb Squad می‌گذرد، اما همچنان در زمینه‌ی گرافیک و گیم‌پلی می‌تواند با خیلی از آثار هم‌سبک خود رقابت کند. Bomb Squad درواقع یک بازی گروهی است که هرچه تعداد بازیکنان آن بیشتر باشد، رقابت‌های آن نیز نفس‌گیر‌تر و جذاب‌تر رقم می‌خورد.

Bomb Squad
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=47453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.