• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
12

بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس

  • کد خبر : 47586
  • 15 ژوئن 2023 - 13:36
بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس

بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس ، ایسوس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ در جهان است که محصولات خود را با کاربری‌های متنوع در دسته‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کند.

اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ هستید، قطعاً با پیشنهاد خرید لپ‌تاپ ایسوس مواجه شده‌اید. این برند در ایران طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران دنیای کامپیوترهای شخصی، برای استفاده‌های روزمره تا حرفه‌ای تولید محتوا و بازی، از لپ‌تاپ‌های این شرکت تایوانی استفاده می‌کنند. بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس برای استفاده‌ی روزمره را می‌توان در خانواده‌ی محصولات ZenBook پیدا کرد؛ البته نباید از خانواده‌های دیگر محصولات این شرکت همچون ROG، TUF و VivoBook هم غافل شویم.

همانطور که قبلا گفتیم، لپتاپ های ایسوس برای استفاده در کاربردهای مختلف، از جمله مرور وب و استفاده از اپلیکیشن های ساده تا بازی های حرفه ای و ایجاد محتوای گرافیکی، در بازار موجود هستند. برای انتخاب بهترین مدل لپتاپ ایسوس برای هر کاربر، نیاز است که ابتدا تفاوت ها و شباهت های موجود بین خانواده های مختلف را شناسایی کرد. در این مقاله، علاوه بر توضیح مشخصات و کاربردهای هر خانواده، تعدادی از بهترین و معروف ترین لپتاپ های هر دسته از این محصولات را معرفی خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب بهترین مدل لپ تاپ ایسوس

برای انتخاب و خرید بهترین لپ‌تاپ‌های ASUS، نیاز دارید که نیازهای خود را مشخص کنید. شرکت ASUS تعداد زیادی از محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مختلف با انواع کاربردها معرفی کرده است و به شما امکان انتخاب باز می‌دهد.

اگر گیمر هستید، بهترین گزینه برای شما سری ROG یا TUF خواهد بود. اگر کیفیت ساخت در کنار قدرت و قیمت مناسب برای شما اولویت دارد، سری Zenbook بهترین انتخاب پیش روی شماست.

برای امور دانشجویی و دانش‌آموزی، بهترین گزینه سری VivoBook است و اگر از طراحان گرافیک حرفه‌ای هستید، سری ProArt StudioBook را در نظر بگیرید.

در ادامه، با انواع مختلف لپ‌تاپ‌های ASUS بیشتر آشنا خواهید شد.

 بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس ۱۴۰۲

 

شاید در نگاه اول، اعداد و حروفی که در مدل‌های مختلف لپتاپ ایسوس قابل مشاهده هستند، گیج‌کننده باشند. با این حال، می‌توان آن‌ها را با ساختارهایی شبیه به دسته‌بندی و شناسایی کرد.

  • لپ‌تاپ‌های ایسوس Q عموما در دسته‌ی محصولات دو در یک یا هیبریدی جای می‌گیرند.
  • لپ‌تاپ‌های UX در دسته‌ی ZenBook قرار دارند.
  • لپ‌تاپ‌های C در دسته‌ی کروم‌بوک قرار می‌گیرند.
  • لپ‌تاپ‌های GX و G و GL متعلق به دسته و زیربرند Republic of Gamers یا ROG هستند.
  • دسته‌های متفرقه‌ی دیگر با حروف K, X, E, Q, B, V و F عموما محصولات ارزان‌قیمتی هستند که در اغلب مواقع می‌توان آن‌ها را در خانواده‌ی VivoBook مشاهده کرد.

اعداد در نامگذاری لپتاپ‌های ایسوس عموماً به ابعاد نمایشگر اشاره دارند. رقم اول در نامگذاری، اندازه نمایشگر را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال، رقم سه برای نمایشگرهای ۱۳ یا ۱۲٫۵ اینچی، رقم چهار برای نمایشگرهای ۱۴ اینچی، رقم پنج برای نمایشگرهای ۱۵ اینچی و رقم هفت برای نمایشگرهای ۱۷ اینچی استفاده می‌شود. رقم‌های دیگر بین مدل‌های مختلف ممکن است تفاوت داشته باشند و نشان‌دهنده قابلیت‌های منحصربه‌فرد هر لپ‌تاپ باشند. در ادامه، با خانواده‌های مختلف لپ‌تاپ‌های ایسوس آشنا خواهید شد.

بهترین لپتاپ های ایسوس مدل ذن بوک

لپتاپ‌های سری ایسوس ZenBook به دلیل طراحی باریک و وزن سبکشان در کنار بدنه فلزی، گزینه جذابی برای کاربری‌های روزمره هستند. وزن سبک این دسته از لپتاپ‌ها، آن‌ها را به بهترین مدل لپتاپ ایسوس برای انواع کاربری‌های دانشجویی تا اداری تبدیل می‌کند. علاوه بر این، در طراحی بدنه از مواد مقاوم استفاده شده است که دوام لپتاپ‌ها را در کاربری‌های متنوع حفظ می‌کند. با قابلیت‌هایی همچون بدنه باریک، پردازنده‌های قوی و نمایشگرهای با رزولوشن خیره‌کننده، لپتاپ‌های ایسوس ZenBook رقبایی عالی در برابر محصولاتی همچون مک‌بوک پرو و دیگر کامپیوترهای شخصی حرفه‌ای هستند.

لپ‌تاپ‌های ایسوس ZenBook در سه اندازه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی فروخته می‌شوند. سری ZenBook (بدون پسوند) به‌عنوان محصولات پایین‌رده و سری‌های ZenBook S و ZenBook Pro به‌عنوان کالاهای لوکس و حرفه‌ای شناخته می‌شوند. همچنین، دسته‌ی ZenBook Flip نیز میزبانی می‌کند که نیاز کاربران علاقه‌مند به لپ‌تاپ‌های هیبریدی را برطرف می‌کند.

بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس در دسته‌ی ذن‌بوک Zenbook 14X OLED است؛ البته با پسوندهای متنوع در بازارهای مختلف عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ گواهی Evo اینتل را نیز دریافت کرده و در دسته‌ی حرفه‌ای قرار می‌گیرد. در برخی نمونه‌ها، با قابلیت‌هایی همچون پردازنده‌ی نسل ۱۳م Core i9 اینتل، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، یک ترابایت حافظه‌ی SSD و پردازنده‌ی‌ گرافیکی GeForce® RTX 3050، انتخابی عالی برای وظایف نیازمند پردازش حرفه‌ای محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ ZenBook 14، لپ‌تاپ دیگری در دسته‌ی ذن‌بوک ایسوس است که در میان بهترین لپ‌تاپ‌های کنونی بازار قرار دارد. این لپ‌تاپ با وجود قابلیت‌های حرفه‌ای، در مدل‌های پایه با قیمتی ارزان‌تر از ۱,۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. نمایشگر ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ، آن را به یک انتخاب مناسب برای کاربران وابسته به محتوای بصری تبدیل می‌کند.

طراحی کم‌حاشیه‌ای نمایشگر باعث می‌شود تا لپ‌تاپ ۱۴ اینچی در بدنه‌ای ۱۳ اینچی قرار بگیرد. از قابلیت‌های دیگر این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده‌ی Ryzen 7 5825U و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار یک ترابایت حافظه‌ی SSD اشاره کرد. همچنین، یکی از ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ، نمایش کیبورد اعداد را روی تراک‌پد است که در کمتر محصول مشابهی شاهد آن بوده‌ایم.

یکی از آخرین محصولات لپ تاپ حرفه‌ای از خانواده ZenBook، با نام ZenBook Pro Duo به تازگی عرضه شده است. این لپ تاپ محصولی پرچمدار در خانواده محصولات ZenBook محسوب می‌شود. ZenBook Pro Duo از دو نمایشگر با کیفیت ۲٫۸K بهره می‌برد که در کمتر محصولی در بازار دیده می‌شوند. این لپ تاپ می‌تواند ترکیبی از زیبایی و کارایی حرفه‌ای باشد و برای گیمر‌ها نیز انتخاب بسیار مناسبی است. همچنین، این لپ تاپ دارای قابلیت‌های فوق‌العاده دیگری نیز می‌باشد، از جمله ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی PCIe SSD x4 NVMe و پردازنده‌ی Intel Core i9 نسل سیزدهمی است.

ایسوس مدل ذن بوک

دریافت مشاوره رایگان برای خرید بهترین مدل لپ تاپ ایسوس : نمایندگی ایسوس

بهترین لپ تاپ های ایسوس مدل ROG

کاربرانی که به دنبال لپتاپ‌های بسیار قدرتمند برای کاربری‌های گیمینگ و تولید محتوای گرافیکی هستند، بهتر است به زیربرند ROG ایسوس مراجعه کنند. ROG که مخفف عبارت Republic of Gamers است، به طور اختصاصی برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است و با طراحی خاص و چشم‌نواز، تمام نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند.

اگر به دنبال جدیدترین و بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس در دسته ROG هستید، بسیاری از رسانه‌های معتبر، لپ‌تاپ ROG Strix SCAR 18 را پیشنهاد می‌دهند. این لپ‌تاپ حرفه‌ای ایسوس، تمام نیازهای گیمرها را برآورده می‌کند. طراحی زیبای بدنه با استفاده از مواد فلزی، استریکس را به یکی از نمونه‌های زیبا و شکیل در بازار گیمینگ تبدیل کرده است.

علاوه بر این، لپ‌تاپ ایسوس با استفاده از پردازنده‌ی نسل ۱۳ اینتل Core i9 و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX™ ۴۰۸۰، قادر به اجرای همه‌ی بازی‌های حرفه‌ای با بهترین تنظیمات گرافیکی ممکن است. همچنین، در محصول پرچم‌دار خود، شرکت ایسوس از نمایشگر ۲۴۰ هرتزی استفاده کرده است که تجربه‌ی بازی را بیشتر و طبیعی‌تر برای گیمرها ایجاد می‌کند.

یکی از محصولات دیگر ایسوس در دسته‌ی ROG که تحسین کارشناسان دنیای کامپیوترهای شخصی را برانگیخته است، لپ‌تاپ ROG Zephyrus G18 است. یکی از قابلیت‌های تحسین‌برانگیز این تایوانی‌ها، عمر طولانی باتری آن است که به ۹ ساعت می‌رسد. این عمر باتری فوق‌العاده برای یک لپ‌تاپ گیمینگ است که بیشتر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های عادی بیشتر است و واقعاً بی‌نظیر است.

از قابلیت‌های حرفه‌ای دیگر لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس می‌توان به پردازنده‌ی i9-13980HX اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX™ ۴۰۸۰ با توان ۱۷ وات، حافظه‌ی اختصاصی ۱۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR5، دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی M.2 NVMe PCIe 4.0 SSD و نمایشگر IPS با وضوح QHD+ اشاره کرد.

مدل مطرح دیگری از سری ROG ایسوس با نام FLOW در سبد محصولات تایوانی‌ها وجود دارد که یکی از محصولات جدید و قدرتمند آن ROG Flow X16 نام دارد. این لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر از پردازنده‌ی نسل سیزدهمی اینتل i9-13900H، گرافیک قدرتمند GeForce RTX™ ۴۰۷۰ با توان ۱۲۰ وات، دو ترابایت PCIe® ۴٫۰ NVMe و نمایشگر با فرکانس ۲۴۰ هرتز استفاده می‌کند. البته باید توجه داشت که در مقایسه با دو مدل دیگر سری ROG، این لپ‌تاپ در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

لپ تاپ های ایسوس مدل ROG

شاید برای شما جالب باشد : بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین لپ تاپ های ایسوس مدل TUF

دسته‌ی دیگر لپ‌تاپ‌های قدرتمند ایسوس با نام TUT یا The Ultimate Force معروف هستند و محصولات بسیار حرفه‌ای را در بازار عرضه می‌کنند. این دسته‌ی لپ‌تاپ‌ها، با کارایی بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یکی از پرطرفدارترین محصولات ایسوس هستند.

دسته‌ی دوم از نظر قدرت، کمی پایین‌تر از ROG قرار دارد، اما باز هم قادر است اکثر بازی‌های روز دنیا را با تنظیمات مناسب اجرا کند. این لپ‌تاپ‌ها به دلیل کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا و ویژگی‌های برجسته‌ی خود یکی از بهترین گزینه‌های بازی و کار با برنامه‌های سنگین هستند.

ASUS TUF Gaming F17، به عنوان بهترین لپ‌تاپ سری TUF ایسوس شناخته می‌شود. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی قدرتمند نسل‌سیزدهمی Core i9 اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX™ ۴۰۶۰ با توان ۱۴۰ وات و هشت گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، نمایشگر ۱۷٫۳ اینچی ۲۴۰ هرتزی WQHD، یک ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت رم، در محدوده‌ی قیمتی خود یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ کارآمد است.

لپ تاپ های ایسوس مدل TUF

مدل لپ‌تاپ ایسوس Chromebook

 

ایسوس همچنین همانند بسیاری از تولیدکنندگان دیگر لپتاپ، در سال‌های اخیر دسته‌ای از لپ‌تاپ‌های مجهز به سیستم‌عامل اختصاصی کروم را به بازار عرضه کرده است. این نوع لپ‌تاپ‌ها برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه ساده و کم‌هزینه برای کارهای اداری، دانشجویی و دانش‌آموزی هستند، مناسب هستند. با توجه به کیفیت بالا و قابلیت‌های فراوان این دستگاه‌ها، برخی از محصولات جدید ایسوس در دسته‌ی کروم‌بوک در میان برترین لپ‌تاپ‌های شرکت در سال ۲۰۲۳ قرار دارند.

می‌توان از جمله کروم‌بوک‌های جدید ایسوس، نام Chromebook Flip را بر شمرد که با قابلیت های سخت افزاری قابل قبولی ارائه می‌شود. این لپ‌تاپ با نامی هیبریدی و قابلیت تبدیل به تبلت عرضه شده است. نمایشگر ۱۴ اینچی لپ‌تاپ ایسوس به دلیل حاشیه‌های بسیار نازک در بدنه‌ای بسیار کوچک قرار دارد و به راحتی قابل حمل است. از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به بدنه‌ی آلومینیومی، شارژدهی باتری تا ۱۰ ساعت، پردازنده Core i7 نسل نهم، هشت گیگابایت حافظه‌ی RAM و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD اشاره کرد.

 

لپ‌تاپ ایسوس Chromebook
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=47586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.