• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
13

جدیدترین کتانی نایکی که شبیه کفش‌های کهنه است؛ قیمت: ۱۸۰ دلار!+ عکس

  • کد خبر : 47867
  • 20 ژوئن 2023 - 13:12
کتانی نایکی

شرکت نایکی به تازگی کفش‌ های کتانی جدیدی را معرفی کرده است، اما حتی طرفداران کفش‌های کتانی نیز به نظر می‌رسید که آن‌ها شبیه به کفش‌هایی هستند که از سطح زباله برداشته شده‌اند.

نایکی به تازگی مدل جدیدی از کفش‌های کتانی با روکش مندرس و ظاهری شبیه به کفش‌های مندرس را به بازار عرضه کرده است. این کفش با رنگ گلوله‌ای در دسترس است، هرچند نسخه سبز نئونی آن نیز تولید شده است. طراحی جدید این کفش در حال حاضر در دسترس علاقه‌ مندان به کفش‌های مندرس قرار دارد.

بنابه گفته تولیدکنندگان این کتانی، این کفش با استفاده از الیاف بازیافتی تولید شده و ۱۸۰ دلار قیمت دارد.

اما علاقه‌مندان به کفش‌های کتانی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این کفش، بیشتر آن را با کفش‌های پوستی و چرمی مقایسه کرده‌اند که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. با این حال، برخی کاربران این شبکه‌ها این کفش را با نوعی کفش کثیف و قدیمی ترکیب کرده‌اند و به آن‌ها «غوطه‌ور در زباله»، «قارچ پا» و «بی‌خانمان» گفته‌اند. همچنین برخی دیگر نیز این کفش را با ریه‌های یک فردی که سیگار می‌کشد مقایسه کرده‌اند.

جدیدترین کتانی نایکی

اما این کتانی دوام بسیار خوبی دارد. این را آن دسته از کاربرانی که این کتانی را خریده و استفاده می‌کنند می‌گویند. بنابه گفته آنها این کفش، راحت‌ترین کتانی است که با طراحی و انتخاب مواد باکیفیت، به یکی از بادوام‌ترین کتانی‌ها تبدیل شده است.

با اینحال بیشتر کاربران، خرید این کتانی را پول هدر دادن می‌دانند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=47867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.