• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

اپل احتمالاً یکی از بندهای هدست ویژن پرو را جداگانه می‌فروشد

  • کد خبر : 48128
  • 26 ژوئن 2023 - 11:21
اپل ویژن پرو

احتمالاً اپل ویژن پرو را با بند دورسری و بند بالاسری به بازار عرضه خواهد کرد؛ اما در جعبه محصول، بند دوم وجود نخواهد داشت.

اپل ویژن پرو، هدستی واقعیت ترکیبی است که از طراحی مشابه سایر هدست‌ها استفاده می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد در بخش بالایی خود یک بند دیگر نیز دارد تا بهتر در سرجایش نگه داشته شود. در هنگام رونمایی از ویژن پرو، اپل هیچ اشاره‌ای به این بند نکرد و صرفاً در یکی از تصاویر تبلیغاتی آن را نشان داد.

بنظر می‌رسد که بند بالایی هدست با هدف حفظ تعادل تولید شده است، تا زمانی که کاربر حرکت می‌کند، وزن هدست بر روی سر کاربر آزاردهنده نشود. علاوه بر این، ویژن پرو یک بند دیگر با پوشش پارچه‌ای نیز در دورتادور سر قرار داده است تا کاربر راحت‌تر بتواند از هدست استفاده کند.

اپل فعلاً وزن ویژن پرو را اعلام نکرده است، اما تصمیم‌ بحث‌برانگیز این شرکت برای استفاده از باتری خارجی نشان می‌دهد که احتمالاً وزن آن بالاتر از میانگین هدست‌های مشابه خواهد بود. با در نظر گرفتن بند بالایی، کاربر تجربه راحتی بیشتری به‌هنگام استفاده از ویژن پرو خواهد داشت.

با توجه به اینکه اپل تاکنون درباره‌ی بند اضافه صحبت نکرده و حتی در بیانیه‌های مطبوعاتی نیز شاهد اشاره به آن نبوده‌ایم، احتمالاً بند مورد بحث به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود و در جعبه‌ی ویژن پرو حضور نخواهد داشت.

خدمات تخصصی می خوای بیا اینجا 👈 نمایندگی اپل در تهران 👉

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=48128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.