• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
14

ذوب آهن ۳-۴ الاتحاد / حذف تاریخی منصوریان و ذوب آهن از آسیا

  • کد خبر : 4859
  • 13 آگوست 2019 - 4:39
ذوب آهن با شکست مقابل الاتحاد از دور رقابت ها کنار رفت.

دو تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان از ساعت ۲۳:۳۰ دو شنبه در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان الاتحاد با نتیجه ۴-۳ به پیروزی رسید.

ترکیب ذوب‌آهن: محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ماکالی کریسانتوس، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری.

ترکیب الاتحاد: فواز القرنی، حمدان الشمرانی، زیاد المولد، عبدالمحسن فلاته، سعود عبدالحمید، لوییز خیمنیز، کارلوس ویلانویوا، امیلیانو وچیو، عبدالله المالکی، خالد السمیری، رومارینیو.

بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود الاتحاد به پایان رسید. به این ترتیب ذوب آهن آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم از این مسابقات حذف شد. علیرضا منصوریان که تیمش را از پلی آف آسیا بدون شکست به این مرحله رسانده بود در مرحله یک هشتم نهایی باخت.

می توان گفت ذوب آهن با اشتباه کودکانه دروازه بانش محمد باقر صادقی در دقیقه ۵۵ از آسیا حذف شد.  دروازه بانی که در نیمه اول مسابقه درخشید اما در ابتدای نیمه دوم با اشتباهی عجیب باعث شد گل دوم الاتحادبه ثمر برسد. او با سایه زنی یک توپ ساده گل دوم حریف سعودی را به ثمر رساند!

علیرضا منصوریان هم که با استقلال سابقه باخت ۶ بر یک مقابل العین را داشت یک بار دیگر یک باخت سنگین آسیایی را در کارنامه مربیگری اش ثبت کرد! دومین شکست سنگین و افتضاح آسیایی در کارنامه منصوریان به ثبت رسید.

ذوب آهن در این مسابقه نیز در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۴ بازنده شد.

ذوب آهن 3-4 الاتحاد

منصوریان: گل دوم الاتحاد شلیکی به قلب ما بود

علیرضا منصوریان پس از شکست ۴ بر ۳ تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان و حذف از رقابت‌ها اظهار داشت: بازیکنانم همه تلاش خود را کردند تا بهترین باشند، اما با دریافت گل اول سورپرایز شدیم. ما می‌دانستیم به بازی برمی‌گردیم و این اتفاق در زمان مورد نظر برای ما افتاد.

وی ادامه داد: گل دوم الاتحاد، شلیکی به قلب ما بود. البته بهترین دروازه‌بانان دنیا هم از این دست اشتباهات مرتکب می‌شوند و ما پشت انتخاب محمدباقر صادقی به عنوان دروازه‌بان اول می‌ایستیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه صادقی عملکرد خوبی در نیمه اول داشت، تصریح کرد: گل دومی که دریافت کردیم، کار ما را خیلی سخت کرد. چرا که برای صعود باید سه گل دیگر می‌زدیم. ما خوش‌شانس نبودیم و اگر شانس داشتیم، اتفاق گل دوم برای ما نمی‌افتاد. مطمئنم اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، سوار بر بازی می‌شدیم.

منصوریان با بیان اینکه تیمش پس از گل دوم الاتحاد، بازی را برای چند دقیقه از دست داد، گفت: همین باعث شد حریف به گل‌های بعدی خود دست یابد. باز هم توانستیم به بازی برگردیم و به سه گل هم رسیدیم، اما شرایط برای ما واقعاً سخت بود و نتوانستیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. در دقایق پایانی هم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم یا حتی ببریم.

خلاصه بازی ذوب آهن ۳-۴ الاتحاد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.