• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11

سامسونگ بزرگترین تلویزیون OLED خودرا به نمایش گذاشت.

  • کد خبر : 48842
  • 12 جولای 2023 - 13:11
بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ

بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ با قیمت ۵۴۰۰ دلار، نسخه ۸۳ اینچی تلویزیون OLED S90C با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱۴۴ هرتز است.

سامسونگ بزرگ‌ترین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد. غول کره‌ای از نسخه ۸۳ اینچی تلویزیون OLED S90C رونمایی کرده است که برخلاف نسخه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی که از پنل‌های QD-OLED سامسونگ بهره می‌برند، این نسخه جدید دارای یک پنل OLED WRGB از LG Display است.

شاید برای شما جالب باشد : بهترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۳

مشخصات بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ

براساس گزارش SamMobile، تلویزیون ۸۳ اینچی S90C OLED سامسونگ دارای یک پنل ۱۰ بیتی W-OLED 4K با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱۴۴ هرتز است و از فناوری‌هایی مانند AMD FreeSync Premium Pro و HDR10+ Gaming پشتیبانی می‌کند. همچنین به لطف ماهیت خود تابشی، از ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکرهای ۲٫۱ کاناله ۴۰ وات است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌طور بی‌سیم به ساندبارهای سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کرد.

از نظر اتصالات، تلویزیون ۸۳ اینچی دارای چهار پورت HDMI 2.1، سه پورت USB Type-A، یک پورت اترنت، یک پورت خروجی صدا نوری و یک پورت کابل است. همچنین از فناوری‌های Wi-Fi 5، AirPlay 2 و بلوتوث ۵٫۲ نیز پشتیبانی می‌کند.

ازجمله ضعف‌های تلویز‌یون سامسونگ می‌توان به عدم پشتیبانی از Dolby Vision HDR و عدم وجود رسیور One Connect Box برای اتصال دستگاه‌های دیگر و Zero Gap Wall Mount برای اتصال دستگاه به دیوار اشاره کرد.

بزرگ‌ترین تلویزیون سامسونگ با قیمت ۵۴۰۰ دلار در ایالات متحده فروخته می‌شود و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

مشخصات تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تخصصی تلویزیون همراه با گارانتی ، خدمات شبانه روزی ، مشاوره رایگان : تماس ۱۶۶۲

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=48842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.