• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
12

ملت ایران هنر تبدیل تهدید به فرصت را دارد | عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران

  • کد خبر : 49018
  • 17 جولای 2023 - 15:42
پتروشیمی گچساران

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، در ظهر روز دوشنبه در جریان دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به مقصد کهگیلویه و بویراحمد، در آیین آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران شرکت کرد. او ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان، مدیران، پیمانکاران، مشاوران، متخصصان و کارگران، این پروژه بزرگ صنعتی را گامی مهم در جهت رشد تولید، افزایش اشتغال و امیدآفرینی در مردم دانست.

رئیس جمهور رئیسی «تولید زنجیره‌ای»، «طراحی، مهندسی، ابزار و تجهیزات استفاده شده تماما ایرانی» و «افزایش ۳ هزار نفری اشتغال» را از جمله ویژگی‌های مهم مجتمع پتروشیمی گچساران برشمرد و افزود: همچنین بهره‌برداری از این پروژه منجر به جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی و گاز مشعل‌ها و مانع آلایندگی خواهد شد که اقدامی بسیار ارزشمند است.

شاید برای شما جالب باشد : معاون رئیس جمهور حکم جدید صادر کرد

رئیس جمهور رئیسی: مجتمع پتروشیمی گچساران، گامی مهم در جهت رشد تولید و افزایش اشتغال

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت نقش شرکت‌های بزرگ صنعتی در توسعه و تامین نیازهای شهرهای محل احداث در قالب مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای مصوبات استان از محل مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ تصویب شده و طبعا مجتمع پتروشیمی گچساران نیز باید در این راستا و در جهت رفع نیازهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ویژه شهرستان گچساران به وظایف خود عمل کند. رئیسی با بیان اینکه بخش قابل توجه و کار اصلی در تکمیل این پروژه بزرگ صنعتی در دولت مردمی محقق شده، از همه دست‌اندرکاران و خانواده‌های آنان که در گرمای ۵۰ درجه به‌صورت چند شیفته برای تکمیل پتروشیمی گچساران همت گماردند، تشکر و قدردانی کرد. رئیس جمهور همچنین جذب ۱۷هزارمیلیارد سرمایه برای تکمیل این پروژه را اقدامی بسیار مهم و شایسته تقدیر دانست. وی مجتمع پتروشیمی گچساران را جلوه‌ای از شعار ما می‌توانیم و تبدیل ظرفیت‌های کشور به ثروت توصیف کرد و گفت: ملت ایران این هنر را دارد که تحریم و تهدید را به فرصت و ثروت تبدیل کند و تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه یکی از جلوه‌های این هنر ملت ایران است

رئیس جمهور ایران، سید ابراهیم رئیسی، با تاکید بر اهمیت نقش شرکت‌های بزرگ صنعتی در توسعه و تامین نیازهای شهرهای محل احداث در قالب مسئولیت اجتماعی، گفت: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای مصوبات استان از محل مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ تصویب شده و طبعا مجتمع پتروشیمی گچساران نیز باید در این راستا و در جهت رفع نیازهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ویژه شهرستان گچساران به وظایف خود عمل کند.

رئیس جمهور رئیسی با بیان اینکه بخش قابل توجه و کار اصلی در تکمیل این پروژه بزرگ صنعتی در دولت مردمی محقق شده، از همه دست‌اندرکاران و خانواده‌های آنان که در گرمای ۵۰ درجه به‌صورت چند شیفته برای تکمیل پتروشیمی گچساران همت گماردند، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمهور همچنین جذب ۱۷ هزار میلیارد سرمایه برای تکمیل این پروژه را اقدامی بسیار مهم و شایسته تقدیر دانست. وی مجتمع پتروشیمی گچساران را جلوه‌ای از شعار «ما می‌توانیم» و تبدیل ظرفیت‌های کشور به ثروت توصیف کرد و گفت: ملت ایران این هنر را دارد که تحریم و تهدید را به فرصت و ثروت تبدیل کند و تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه یکی از جلوه‌های این هنر ملت ایران است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.