• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

وزیر خارجه اوکراین: در حال پیروزی در جنگ هستیم

  • کد خبر : 49064
  • 18 جولای 2023 - 14:30
وزیر خارجه اوکراین

وزیر خارجه اوکراین با اشاره به اوضاع در خط مقدم نبرد خطاب به آمریکایی‌ها گفت: اوکراین در حال پیروزی در جنگ است.

دیمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین در پاسخ به سوالی که آیا می‌تواند به مردم و نهادهای سیاسی آمریکا یک ارزیابی دقیق و صادقانه درباره وضعیت جنگ در اوکراین ارائه دهد، گفت: ما در حال پیروزی هستیم.

وی افزود: ما پیروز می‌شویم. اما باید بدانید که این جنگ برای ما یک واقعیت است و برای دیگران یک نمایش. البته وقتی شما یک نمایش را مشاهده می‌کنید، ممکن است بخواهید اوضاع سریع‌تر پیش برود.

وزیر خارجه اوکراین همچنین گفت: برای ما این جنگ یک چالش روزانه است. ما به جلو پیش می‌رویم و در جنوب پیشروی داریم همانطور که قبلا در شرق اینطور بود. ما مشکلات را که به علت حمله روس‌ها به وجود آمده، حل می‌کنیم.

پس از ویرایش، متن شما به شکل زیر خواهد بود:

در پاسخ به سوال اینکه آیا مردم و نهادهای سیاسی آمریکا را می‌تواند با گزارش صادقانه‌ای از وضع جنگ در اوکراین آگاه کند، دیمیترو کولبا، وزیر خارجه این کشور، گفت: «بله، ما در حال پیروز شدن هستیم.»

«اما شما باید بدانید که برخلاف دیدگاه شما، جنگ برای ما حقیقت است نه نمایش.» وزیر خارجه اوکراین با تأکید بر سخت‌گیرانه بودن جنگ، افزود: «برخلاف شما که فقط بیننده هستید، ما طرف جنگ هستیم و هر روز با چالش‌های جدید روبرو می‌شویم.»

«اما با وجود تمام سخت‌گیرانه‌بودن جنگ، ما پاسخگو هستیم و پاسخ داده‌ایم.» وزیر خارجه اوکراین با بیان پیشروی نیرو‌های خود در جبهه جنوب، گفت: «پیشروی کاری است که قبلا در شرق کشور هم دیدید.» وی همچنین تأکید کرد که «حل کردن» مشکلات ناشی از حمله روس‌ها «کاری است که قول دادیم و عمل خواهیم کرد.»

شاید برای شما جالب باشد : اوکراین به انفجار پل کریمه اعتراف کرد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.