• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

داریا باند از اولین گوشی خود رونمایی کرد | داریا برند نیمه ملی

  • کد خبر : 49079
  • 19 جولای 2023 - 10:36
گوشی داریا باند

شرکت داریا که در ایران به عنوان بزرگترین واردکننده محصولات سامسونگ شناخته می‌شود، طی مراسمی رسمی از «داریا باند (Darya Band)» پرده‌ برداشت؛ گوشی موبایل میان‌رده‌ که با همکاری شرکت‌های داخلی طراحی و ساخته شده است و قصد دارد پا به عرصه رقابت جهانی با برندهای معروف مثل سامسونگ، هوآوی، و شیائومی بگذارد.

به گفته داریا، طراحی گوشی باند توسط مهندسان این شرکت در ایران انجام شده است اما تولید این گوشی در ایران صورت نمی‌گیرد و تأمین قطعات سخت‌افزاری و مراحل ساخت و مونتاژ در همکاری با شرکای خارجی و در کشور چین انجام می‌شود. داریا می‌گوید که برای ساخت این گوشی، با گوگل همکاری کرده و تست‌های کیفی و امنیتی متعددی را برای عرضه این محصول به بازار پشت سر گذاشته است. همچنین به گفته داریا، برند باند در ۶۰ کشور دنیا ثبت شده است و قرار است در آینده محصولات این برند در این کشورها نیز عرضه شوند.

به همین منظور، داریا باند از یک سیستم عامل اختصاصی به نام DariaOS بهره می‌برد که مبتنی بر اندروید ۱۳ است و به گفته شرکت داریا، در طول دو سه سال آینده امکان به‌روزرسانی به اندروید ۱۴ و ۱۵ هم برای خریداران این گوشی میسر می‌شود. داریا می‌گوید که این سیستم عامل به تأیید گوگل رسیده و کاملا با استانداردهای MADA همخوانی دارد. به همین خاطر موفق به دریافت تأییدیه‌های GTS، STS و CTS این شرکت شده تا بتواند خدمات موبایل گوگل یا همان GMS را به کاربرانش ارائه دهد.

داریا باند: گوشی میان‌رده با امکانات Web 3.0

داریا باند یک گوشی میان‌رده است که بر روی Web 3.0 تمرکز دارد و امکاناتی را برای کاربران فراهم می‌کند که باعث درآمدزایی آن‌ها می‌شود. به عبارت دیگر، کاربران این گوشی با ایجاد یک پروفایل کاربری و فعالیت در اکوسیستم داریا باند، مانند تماس تلفنی و تصویری، امتیاز کسب می‌کنند و می‌توانند از این امتیازات برای بهره‌مندی از خدمات ویژه‌ای استفاده کنند که در آینده معرفی خواهند شد. علاوه بر این، کاربران این گوشی به ۱۵ گیگابایت فضای ابری رایگان و رمزنگاری شده برای ذخیره فایل‌های خود نیز دسترسی دارند.

از لحاظ سخت‌افزاری، دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است که حداکثر روشنایی آن ۶۵۰ نیت است. وزن این گوشی ۲۰۴ گرم و ضخامت آن باریک است. نمایشگر منحنی شکل آن بخش عمده جلوی بدنه را پوشانده و نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی بالاست. در بالای نمایشگر، حفره دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل قرار دارد. همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جاسازی شده است که با آن می‌توانید گوشی را باز کنید.

گوشی داریا باند

گوشی هوشمند با پردازنده میان‌رده، دوربین سه گانه و شارژ سریع ۶۶ وات

داریا باند گوشی هوشمندی است که از پردازنده میان‌رده دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک بهره می‌برد. این پردازنده با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (بدون امکان افزایش حافظه با کارت microSD) همراه است. این پردازنده رقابت مستقیم خود را در بازار اسنپدراگون ۷۷۸G شرکت کوالکام دارد.

داریا باند دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. عکس‌های گرفته شده با این دوربین‌ها توسط هوش مصنوعی بهبود داده می‌شوند. با داریا باند می‌توانید فیلم‌های ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کنید و از قابلیت EIS برای جلوگیری از لرزش تصاویر استفاده کنید.

باتری داریا باند ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. بر اساس اعلام داریا، شارژر فست شارژ داریا باند می‌تواند در ۱۵ دقیقه باتری گوشی را از صفر به ۵۰ درصد شارژ کند.

داریا باند

فروش ویژه این گوشی با قیمت استثنایی

گوشی داریا باند هم‌اکنون در فروش ویژه قرار دارد و می‌توانید آن را با قیمت ۹٫۹۹۰٫۰۰۰ تومان و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز از فروشگاهای اینترنتی   سفارش بدهید

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.