• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

قتل هولناک بیتا ۱۶ ساله در عشق موازی

  • کد خبر : 49193
  • 23 جولای 2023 - 10:41
قتل هولناک بیتا
پسر جوان که در ماجرای عشق موازی دست به قتل هولناک بیتا ۱۶ ساله زده بود دستگیر شد.

صبح روز جمعه ۳۰ تیرماه امسال، در شهرک چوکای رضوانشهر گیلان، همه چیز عادی به نظر می‌رسید. اما ناگهان دود سیاهی در بالای مدرسه متروکه دیده شد که اهالی شهرک را نگران کرد. چند نفر از مردم به سمت دود سیاه در آسمان رفتند و متوجه شدند که دود از داخل محوطه مدرسه متروکه به بالا می‌رود. در این مرحله، آن‌ها وارد مدرسه شدند و با صحنه‌ای هولناک روبرو شدند.

جسد سوخته

جسد یک دختر جوان آتش گرفته بود و در کنار جسد سوخته، یک گوشی موبایل و یک چاقوی خونین روی زمین افتاده بود. مردم بهت زده، خیلی زود ماجرا را به پلیس مخابره کردند و در ادامه تیمی از دایره جنایی و بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسی ها نشان داد که دختر جوان ابتدا به طرز هولناکی و با ضربات چاقو به شکمش به قتل رسیده و سپس به آتش کشیده شده است.

ماموران در بررسی گوشی موبایل قربانی جنایت آتشین، موفق به شناسایی خانواده دختر نوجوان شدند و مشخص شد که بیتا، ۱۶ ساله، آخرین بار برای دیدن نامزدش از خانه خارج شده و خانواده اش دیگر از او اطلاعی ندارند.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات به سراغ خانواده بیتا رفتند و مادرش که هنوز باور نداشت دخترش به قتل رسیده به ماموران گفت: دخترم ۱۶ ساله است و چندی قبل با پسر ۲۱ ساله ای که بهم علاقه داشتند نامزد شدند و قرار بود به زودی مراسم جشن عروسی آنها برگزار شود و هیچ مشکلی بین دخترم و نامزدش نبود و ساعتی قبل بیتا برای دیدن نامزدش از خانه خارج شد و دیگر از او اطلاعی نداشتیم تا اینکه پلیس به سراغمان آمد و از ماجرای کشته شدن دخترمان خبر دادند.

بدین ترتیب ماموران به سراغ پسر ۲۱ ساله رفتند و  پس از ۲ ساعت پسر جوان را در مخفیگاهش دستگیر کردند و این جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل بیتا اعتراف کرد.

قتل بیتا

قتل هولناک بیتا

یک پسر جوان به نام امیر در اعترافاتش گفت که چندی قبل با دختری به نام بیتا آشنا شد و خیلی زود به هم علاقه مند شدند و نامزد شدند. قرار بود خیلی زود با هم ازدواج کنند، اما مشکلات از زمانی شروع شد که او با یک دختر دیگر آشنا شد و به صورت پنهانی با او در تماس بود. در این تماس و قرار ملاقات، به او علاقه مند شد و تصمیم گرفت با او ازدواج کند. اما راضی کردن بیتا به جدایی سخت بود.

امیر افزود که در ابتدا سعی داشت با رفتارهای سردش، بیتا را از خودش دور کند تا خودش هم به فکر جدایی بیفته، اما بی فایده بود. هر روز بیتا پیگیر من می‌شد و می‌پرسید که چه زمانی زندگی مشترکشان را شروع می‌کنند. من نیز با بهانه‌های مختلف و بی‌تفاوتی به ازدواجشان، حرفهایش را قطع می‌کردم، اما هرچه زمان می‌گذشت به نتیجه‌ای نرسیدم تا اینکه دیگر تصمیم خودم را گرفتم.

امیر در ادامه گفت: صبح روز حادثه، بیتا را به بهانه صحبت کردن به مدرسه متروکه کشانده و در آنجا وقتی در مورد زمان ازدواج صحبت کرده، دیگر نتوانست خودش را کنترل کنه و در یک لحظه با چاقو به بیتا حمله کرده. پس از قتل، برای اینکه کسی جسد را شناسایی نکنه، اقدام به آتش زدن جسده کرده، اما خیلی زود راز این جنایت فاش شد.

شاید برای شما جالب باشد : رازگشایی از قتل مریم فرجی در شلوغی‌ها

حرف مردم

برخی از اهالی محل گفته‌اند که پسر جوان در صحنه قتل فجیع با چاقو ضربات محکمی به شکم بیتا زده است. در حالی که دختر نوجوان نیمه جان بوده، این پسر اقدام به آتش زدن جسد کرده و حتی فیلم لحظه آتش زدن جسد را هم برای خانواده بیتا ارسال کرده است.

برخی دیگر از اهالی محل نیز عنوان کرده‌اند که در صحنه قتل، امیر همراه دوستانش بوده و یکی از دوستان امیر نیز در ماجرای قتل بیتا دستگیر شده است.

بعضی نیز معتقدند که دختر جوانی که امیر درباره‌اش صحبت کرده و عنوان داشته قصد ازدواج با او را دارد، از دوستان بیتا بوده و این جوان به بهانه ازدواج، در گذشته با دختران زیادی دوست شده است.

دستگیری قاتل دختر جوان در مدرسه‌ی متروکه

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد با اشاره به دستگیری قاتل دختر جوانی که در یک مدرسه‌ی متروکه به قتل رسیده بود، گفت: پس از تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ و گزارش مشاهده‌ی جسدی سوخته در یک مدرسه‌ی متروکه در شهرک چوکا رضوانشهر، پلیس بلافاصله به بررسی این موضوع پرداخت.

وی با اشاره به حضور پلیس در صحنه و بررسی ابعاد مختلف این پرونده، افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی تمام سرنخ‌های موجود در صحنه، به این نتیجه رسیدند که قاتل پس از قتل دختر جوان، جسد وی را آتش زده و سپس محل جنایت را ترک کرده است.

وی همچنین با اشاره به دیگر اقدامات پلیس برای تشخیص علت و انگیزه قاتل در قتل دختر جوان، گفت: براساس بررسی‌های تکمیلی پلیس، برخی اختلافات موجود بین دختر و پسر در خصوص تشکیل زندگی مشترک، باعث به وجود آمدن انگیزه قتل در پسر جوان شده و وی با ترفند، دختر را به مدرسه‌ی متروکه کشانده و سپس وی را به قتل رسانده است.

آقای رسول‌زاده همچنین خاطرنشان کرد که ماموران در بررسی‌های محیط اطراف محل قتل، موفق شدند گوشی تلفن همراه مقتول و چاقوی استفاده شده در قتل را پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.