• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

ترامپ: بایدن فاسدترین رئیس‌جمهور آمریکا است

  • کد خبر : 49292
  • 26 جولای 2023 - 10:23
فاسدترین

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه فساد «جو بایدن» هر روز بیش از پیش در مجلس نمایندگان این کشور آشکار می‌شود، از انفعال سناتورهای جمهوری‌خواه برای اقدام علیه دولت وی انتقاد کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا، در ادامه حملات لفظی و بدگویی به «جو بایدن»، رئیس جمهور کنونی این کشور، او را به عنوان فاسدترین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا توصیف کرد.

به نقل از منبع فارس،رامپ در یک پست در شبکه اجتماعی خود به نام “تروثوشیال” نوشت: “جو بایدن فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است و این مسئله هر روز در مجلس نمایندگانمریکا به طور غیرقابل انکاری تثبیت می‌شود.”

وی با انتقاد از اقلیت ۴۹ سناتور جمهوری‌خواه درجلس سنای آمریکا به‌دلیل عدم سوال کردن دولت بایدن، اظهار داشت: «با وجودمام این افشاگریها و حقایق وحشتناک [درباره فساد بایدن]، چرا رهبری جمهوری‌خواهان در سنا سخنی بهیان نمی آورد».

این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در ادامهایدن را متقلب و دموکرات‌ها را چپ رادیکال، فاشیست وارکسیستطاب کرده و گفت چرا سران جمهوری‌خواه سنا از آنها به دلیل اعمال مجرمانه‌شان علیه آمریکا انتقاد نمی‌کنند.

ترامپ، که با پرونده‌های کیفری متعددی در دادگاهواجه است، با یادآوری اینکه برخیناتورهای جمهوری‌خواه در زمانیاست جمهوری او، از خودش که هم‌حزبی آنها بود انتقاد می‌کردند، پرسید: «آمریکا چقدر باید منتظر باشد تا سنا [علیه بایدن] اقدام کند؟»

اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا با استفاده از پیگرد قانونی «هانتر بایدن» توسط وزارت دادگستری،لاش هماهنگی را برای معرفی بایدن و وزارت دادگستری به عنوان فاسد انجام داده‌اند. آنها استدلال می‌کنند که هانتر بایدن، جدای از مماشاتهای دیگر، حکمضائی بسیار ضعیفی دریافت کرده است.

ترامپ پیشتر نیز با بیان اینکه بایدن متقلبترین و فریبکارترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است، گفته بود لازم است او را از این سمت برکنار کنند.

شاید برای شما جالب باشد : بایدن ممکن است استیضاح شود

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.