• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

ایرباد بی‌سیم پوکو پادز معرفی شد

  • کد خبر : 49400
  • 30 جولای 2023 - 9:31
ایرباد بی‌سیم پوکو پادز

پوکو در این ایرباد خود از درایورهای ۱۲ میلی‌متری استفاده کرده است و آن را با قیمت ۱۵ دلار می‌فروشد.

پوکو در رویدادی در هند از ایرباد بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه جدیدی به‌نام پوکو پادز (Poco Pods) رونمایی کرد. این ایرباد از درایورهای ۱۲ میلی‌متری بهره می‌برد و همچنین از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند.

شاید برای شما جالب باشد : تلویزیون‌های جدید ردمی مدل ۲۰۲۴ 

ویژگی ها  و قیمت ایرباد بی‌سیم پوکو پادز

پوکو برای این ایرباد خود از بلوتوث ۵٫۳ استفاده کرده است و این محصول از Google Fast Pair بهره می‌برد. به گفته پوکو، ایرباد Pods مدت زمان تأخیر ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای دارد و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند. این ایرباد همچنین از فناوری حذف نویز محیط (ENC) بهره می‌برد.

پوکو Pods از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تماس‌ها و پخش موسیقی را کنترل کنند. شما برای پاسخ به تماس‌ها یا پخش/اجرای موسیقی باید دوبار روی پادز ضربه بزنید. با سه‌بار ضربه روی هرکدام از گوشی‌های این ایرباد، می‌توانید تماس را رد کنید یا به آن پایان دهید. همچنین با این کار می‌توانید به آهنگ بعدی بروید.

پوکو اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری خود ایرباد و همچنین کیس قابل شارژ آن منتشر نکرده است، بااین‌حال طبق اعلام این شرکت، Poco Pods با یکبار شارژ تا ۳۰ ساعت شارژدهی دارد. مسلماً این میزان شارژدهی همراه با استفاده از کیس می‌شود. علاوه‌براین، با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توان تا ۹۰ دقیقه آهنگ گوش داد.

باید به این موضوع اشاره کرد که این ایرباد تقریباً همان ردمی بادز ۴ اکتیو با برندی جدید محسوب می‌شود. درحالی‌که محصول ردمی قیمتی برابر ۱۷ دلار در هند دارد، ایرباد پوکو پادز با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد. اگرچه این محصول در بازار هند معرفی شده است، اما انتظار می‌رود در بازار جهانی هم عرضه شود.

پوکو پادز
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.