• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

پلمپ “طاقچه” “دیجی‌کالا” و “ازکی” با دستور مرجع قضائی نبوده است

  • کد خبر : 49535
  • 01 آگوست 2023 - 14:41
پلمپ

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که تاکنون هیچ دستوری برای پلمپ اماکن یا واحدهای متخلف صادر نشده است.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه، در حاشیه نشست خبری امروز (سه‌شنبه ۱۰ مرداد) در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره انتشار تصاویر کشف حجاب برخی کارکنان سکوها در فضای مجازی و برخوردهای قانونی با این سکوها از جمله پلمپ و توقیف فعالیت آن‌ها گفت: رعایت قوانین و احترام به آن جزو وظایف آحاد جامعه و نشانه فرهیختگی و مدنیت‌پذیری افراد است. حجاب نیز جزو همین قوانین مترقی و مورد احترام آحاد جامعه مسلمان ایران در طول قرن‌های متمادی بوده است.

ستایشی با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، افزود: پرونده قضایی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.

شاید برای شما جالب باشد : «ازکی» به‌خاطر حجاب موقتاً تعلیق شد

ستایشی ادامه داد: دستگاه قضایی به‌صورت جدی و محکم در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق فرهنگی مردم و حراست از پایه‌های تمدنی آنان با حساسیت این مسئله را دنبال خواهد کرد.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: البته باید به اطلاع برسانم که اگر پلمپ یا توقیف‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته است، بدون اطلاع و صدور دستور مربوطه از سوی قوه قضائیه بوده و ما تاکنون چنین دستوری مبنی بر پلمپ اماکن یا واحدهای متخلف صادر نکرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49535

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.