• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

نقشه احمدی نژاد برای انتخابات لو رفت

  • کد خبر : 49559
  • 02 آگوست 2023 - 9:51
احمدی‌نژادی‌

روزنامه آرمان ملی تاکید کرده که سکوت احمدی‌نژادی‌،‌ تلاشی برای راه یافتن به مجلس است.

به نقل از آرمان ملی، در حالی که بررسی گروه‌های حاضر در انتخابات مجلس دوازدهم برخی گروه‌های سیاسی را به خود اختصاص داده اند، جریان احمدی‌نژادی‌ها به طور قابل توجهی دست خارج است. این جریان که به عنوان جبهه پایداری شناخته می‌شود، در واقع یک جریان مستقل است و در زمان انتخابات مرز خود را با جبهه پایداری هماهنگ می‌کند و در صورت لزوم ممکن است خود را بخشی از این جریان تشکیل دهد.

این روزنامه تاکید می‌کند که سکوت احمدی‌نژادی‌ها را به عنوان عدم فعالیت انتخاباتی آنها برای مجلس دوازدهم نباید ساده‌انگاری کرد، زیرا آنها در سایهٔ خود شخصیتی چالشی هستند و برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند، مانند رهبر سیاسی خود یعنی محمود احمدی‌نژاد. در زمان ثبت‌نام و رد صلاحیت احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، او تهدید به تحریم انتخابات کرد و پس از آن اظهارات و اقداماتی داشت که بسیاری انتظار نداشتند در نهایت باعث حضور او در مجمع تشخیص دارای جایگاه شد.

آرمان ملی تأکید می‌کند که سکوت احمدی‌نژادی‌ها را به سادگی نباید تفسیر کرد. برخی از افراد هدف او را فضاسازی جهت حمایت از یارانش در ورود به مجلس دوازدهم می‌دانند، بنابراین او رفتاری را بروز می‌دهد که منجر به ایجاد هرگونه حاشیه برای او نشود.

شاید برای شما جالب باشد : وزیر دفاع بلاروس به تهران سفر کرد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.