• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس لیست می‌دهند؟

  • کد خبر : 49613
  • 05 آگوست 2023 - 11:38
روحانی و لاریجانی

در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.

محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم، در گفتگویی با مُنیبان به زمزمه‌هایی که می‌گفتند روحانی و لاریجانی ممکن است لیستی برای انتخابات مجلس دوازدهم ارائه دهند، واکنش نشان داد و گفت: “خیر، از سوی روحانی و لاریجانی هیچ بحثی درباره ارائه لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح نشده و من هیچ خبری در این زمینه نشنیده‌ام.”

محمود واعظی: برخلاف شایعات، روحانی و لاریجانی هیچ بحثی برای ارائه لیست در انتخابات مجلس دوازدهم ندارند

او در پاسخ به اینکه بر اساس اظهارات، روحانی و لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم فعالیتی نخواهند داشت، اظهار کرد: “واقعیت این است که باید به فکر مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشیم. اگرچه من از طرف روحانی و لاریجانی صحبت نمی‌کنم، اما با هر دو ارتباط دارم و مطلبی درباره دادن لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم نشنیده‌ام. با این حال، در آینده نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا احزاب و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات فعال خواهند بود یا خیر. این بستگی به سیاست‌های انتخاباتی دارد.”

دبیر دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به نقش شرایط انتخابات در اعلام کاندیداتوری اشخاص توضیح داد: “اگر به طور مشارکتی و رقابتی انتخابات صورت بگیرد و افرادی که با نظام و قانون اساسی موافق هستند و دستاوردها و رویکردهای سیاسی مختلفی دارند، توانایی شرکت در انتخابات و مورد تأیید شورای نگهبان قرار بگیرند، شرایط تغییر می‌کند. اما اگر شرایط بشدت شبیه به انتخابات سال ۱۳۹۸ شود، با مشارکت بالا در انتخابات مواجه نخواهیم شد و طبیعی است که مجلس نتواند همه‌ی گروه‌ها و جریانات را نمایندگی کند. زمینه مشارکت بالا باعث افزایش اعتبار نظام در بین الملل می‌شود و توطئه‌های بدخواهان را بی‌اثر می‌سازد.”

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.