• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

پوکو M6 پرو معرفی شد

  • کد خبر : 49623
  • 05 آگوست 2023 - 14:55
پوکو M6 پرو

پوکو همان‌طور که قبلاً وعده داده بود، به رونمایی از گوشی M6 پرو پرداخت. این گوشی هوشمند با استفاده از تراشه جدید اسنپدراگون ۴ نسل ۲ به بازار عرضه می‌شود و در دو نسخه مختلف برای خریداران در دسترس قرار می‌گیرد. مهمترین ویژگی این گوشی، قیمت مناسب آن است که کمتر از ۲۰۰ دلار قرار دارد.

جزئیات و قیمت پوکو M6 پرو

پوکو ام ۶ پرو با صفحه نمایش بزرگ و غول‌پیکر ۶٫۷۹ اینچی از نوع LCD، که رزولوشن Full HD Plus (1080 × ۲۴۰۰ پیکسل) و نرخ رفرش ۹۰ هرتز دارد، تجهیز شده است. این نمایشگر قابلیت نمونه‌برداری لمسی با نرخ ۲۴۰ هرتز را نیز داراست و دارای حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت است. هرچند که جزئیاتی درباره شیشه محافظ این نمایشگر اعلام نشده است.

در بالای صفحه نمایش، یک حفره برای دوربین سلفی با دقت ۸ مگاپیکسل قرار دارد. بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند، دو دوربین اصلی به همراه فلاش LED قرار گرفته است. سنسور اصلی دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل است و با دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق همکاری می‌کند.

انرژی گوشی پوکو توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ ۱۸ وات تأمین می‌شود؛ با این حال، شارژری با توان ۲۲٫۵ وات درون جعبه گوشی قرار داده شده است. سایر ویژگی‌های این دستگاه شامل پشتیبانی از شبکه ۵G، فرستنده اینفرارد، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و سنسور اثرانگشت روی فریم است. این گوشی همچنین با استاندارد IP53 سازگار است.

از نظر کلی، پوکو M6 پرو علاوه بر نام تجاری متفاوت، دقیقاً همان مدل Redmi Note 12 5G است؛ با این حال، شیائومی هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه به روزرسانی برای این مدل Redmi اعلام نکرده است.

در نهایت، باید بگوییم که قیمت پوکو M6 پرو برای نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۱۳۵ دلار است و نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۰ دلار عرضه می‌شود. این گوشی تا ۴ روز دیگر وارد بازار هند خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.