• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

آغاز چراغ خاموش و استان به استان افزایش قیمت نان

  • کد خبر : 49633
  • 05 آگوست 2023 - 16:46
افزایش قیمت نان

با وجود تکذیب مقامات ارشد دولتی در رابطه با افزایش قیمت نان، اما گزارش‌ها از تغییر قیمت نان تحت عنوان «متناسب‌سازی» حکایت دارد.

افزایش قیمت نان باعث نارضایتی مردم شده است، هرچند که مقامات دولتی تاکنون دست افزایش قیمت نان را تایید نکرده‌اند، اما خبرهایی نشان می‌دهد که قیمت نان در برخی استان‌ها افزایش یافته است.

در تاریخ سوم مردادماه امسال، خبری روی خروجی یک رسانه اصولگرا منتشر شد که نشان می‌دهد قیمت نان در استان خراسان‌رضوی به صورت ناگهانی افزایش یافته است. طبق نرخ‌نامه جدید، قیمت انواع نان در این استان تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافته است.

احمدرضا کشتگر، رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد، در مورد جزئیات افزایش قیمت به خبرگزاری فارس گفت: افزایش قیمت نان نه تنها به صورت تصمیم اتحادیه و مسئولان مشهدی اتفاق نیفتاده است، بلکه به تصمیم پایتخت اتخاذ شده است و با هماهنگی استانداری خراسان‌رضوی اجرایی شده است. این برنامه افزایش قیمت در حقیقت مربوط به خراسان‌رضوی نیست و به تدریج در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به نقل از غلامرضا قنبری، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی، خبرگزاری دولت به تفصیل درباره دلایل افزایش قیمت  در این استان گزارش داد. او تأکید کرد که افزایش قیمت ناشی از افزایش قیمت آرد نیست و آرد نانوایان همچنان با قیمت قبلی عرضه می‌شود. بلک

شاید برای شما جالب باشد : قیمت رسمی مرغ اعلام شد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.