• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
13

قابلیت به‌ اشتراک‌گذاری نمایشگر هنگام تماس ویدیویی به واتس‌اپ آمد

  • کد خبر : 49732
  • 09 آگوست 2023 - 9:27
اشتراک‌گذاری نمایشگر

ویژگی به‌ اشتراک‌گذاری نمایشگر در هنگام تماس ویدیویی واتس‌اپ در اختیار کاربران اندروید، iOS و ویندوز قرار گرفته است.

واتس‌اپ به قابلیت جدیدی مجهز شده است که از طریق آن می‌توانید نمایشگر دستگاه را در هنگام تماس‌های ویدیویی با دیگران به اشتراک بگذارید، البته به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ قابلیت جدیدی نیست و سرویس‌هایی مانند زوم، گوگل میت یا مایکروسافت تیمز هم از آن بهره می‌برند.

به گفته واتس‌اپ، این قابلیت جدید از طریق آیکون به‌اشتراک‌گذاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با انتخاب این گزینه، کاربران می‌توانند کل نمایشگر یا تنها یک اپلیکیشن را با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین در آینده گزینه‌ای برای به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در حالت افقی هم به این پیام‌رسان اضافه می‌شود.

کاربردهای قابلیت به‌ اشتراک‌گذاری نمایشگر واتس‌اپ

به گفته متا می‌توان از این ویژگی برای به‌اشتراک‌گذاری اسناد کاری، مشاهده تصاویر و ویدیوها با اعضای خانواده، برنامه‌ریزی برای تعطیلات، خرید آنلاین با دوستان یا کمک به افراد برای کارهای مرتبط با فناوری استفاده کرد.

قابلیت به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی چندین ماه پیش به‌صورت بتا در اختیار کاربران قرار داشت و حالا از حالت بتا خارج شده و در اختیار تمام کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. این ویژگی برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و ویندوز در اختیار کاربران قرار دارد.

واتس‌اپ در سال جاری میلادی به قابلیت‌های جدید زیادی مجهز شده است که البته برای این پیام‌رسان جدید محسوب می‌شوند و در سایر پلتفرم‌ها شاهد حضور آن‌ها بوده‌ایم. واتس‌اپ می‌خواهد با ویژگی اشتراک‌گذاری نمایشگر  رقابت جدی‌تری با سایر سرویس‌ها داشته باشد و همچنین مانع از مهاجرت کاربرانش به سرویس‌های رقیب شود.

کاربردهای قابلیت به‌ اشتراک‌گذاری نمایشگر واتس‌اپ
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.