• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
10

تاریخ رونمایی از گوشی تاشوی شیائومی میکس فولد ۳ اعلام شد

  • کد خبر : 49773
  • 09 آگوست 2023 - 15:37
گوشی تاشوی میکس فولد 3

شیائومی میکس فولد ۳ در تاریخ ۲۳ مردادماه با دوربین اصلی چهارگانه و تراشه پرچمدار به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

پس از ماه‌ها شایعه و انتشار چندین تیزر، حالا شیائومی به‌طور رسمی تاریخ رونمایی از نسل بعدی گوشی تاشوی خود را اعلام کرده است. گوشی شیائومی میکس فولد ۳ در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مردادماه) به‌طور رسمی معرفی می‌شود.

زمانی که از گوشی‌های تاشو صحبت می‌کنیم، اولین برندی که به ذهنمان می‌رسد، سامسونگ است؛ شرکتی که اخیراً از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ هم رونمایی کرده و در بازار جهانی حضور گسترده‌ای دارد. در این میان شرکت‌های چینی هم مدتی است که وارد بازار گوشی‌های تاشو شده‌اند و حالا شیائومی می‌خواهد از جدیدترین محصول خود رونمایی کند.

شیائومی میکس فولد ۳ در تاریخ ۲۳ مردادماه رونمایی می‌شود

«لی جون»، مدیرعامل و مؤسس شرکت شیائومی، با انتشار یک پوستر در توییتر، از برگزاری رویداد معرفی گوشی تاشوی جدید خود در تاریخ ۲۳ مردادماه خبر داد. این رویداد بخشی از سخنرانی سالانه لی جون خواهد بود و احتمالاً شاهد رونمایی از محصولات دیگر شیائومی نیز خواهیم بود.

شیائومی علاوه بر انتشار یک تیزر کوتاه، چندین پوستر رسمی نیز از گوشی تاشو جدید خود منتشر کرده است. براساس تصاویر، این گوشی دارای پورت USB-C و دوربین چهارگانه با حضور لنز پریسکوپ و همکاری با شرکت لایکا است. ضخامت کم و طراحی زیبای این گوشی نیز به چشم می‌خورد.

گفته می‌شود که شیائومی در این گوشی تاشو به عملکرد، شارژدهی باتری، کیفیت نمایشگر و دوربین تمرکز داشته است. این گوشی در نسخه‌ای با پشت چرم مصنوعی هم عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی به صورت جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. در هر صورت، منتظر رقابت سخت این گوشی با سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ هستم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49773

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.