• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
11

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب از ۲۶ مرداد

  • کد خبر : 49853
  • 13 آگوست 2023 - 16:25
پروازهای اربعین

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۶ مرداد خبر داد و گفت:‌ فروش با قیمت مصوب اعلام‌شده انجام خواهد شد.

حسام قربانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:‌ فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب از ۲۶ مردادماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فروش بلیت از طریق سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (iranair.com) قسمت فروش اینترنتی انجام خواهد شد. زائران اربعین از طریق سایت ایران به مرجع خرید هدایت می‌شوند و می‌توانند با قیمت‌های مصوب اعلام‌شده بلیت را خریداری کنند.

وی در خصوص ظرفیت پروازی ایران‌ ایر در ایام اربعین، گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم در این دوره حدود ۱۰۰ پرواز رفت و برگشت توسط این هواپیمایی انجام شود.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قیمت ۸ میلیون تومانی بلیت پرواز تهران ـ نجف، گفت:‌ سازمان هواپیمایی کشوری برای چند مسیر پروازی به ایران‌ایر ابلاغ کرده که در حال برنامه‌ریزی هستیم.

قربانعلی با اعلام این‌که قیمت مصوب پروازها ۴ میلیون تومان (رفت یا برگشت) است، اضافه کرد:‌ در روزهای قبل از اربعین امکان وجود دارد با کاهش تقاضا قیمت بلیت پرواز نجف ـ تهران را تعدیل کنیم، در حال بررسی این برنامه هستیم تا بتوانیم تسهیلات برخوردار را فراهم کنیم تا زائران اربعین بتوانند آن را استفاده کنند.

وی با یادآوری این نکته که هزینه برگشت زمینی زائران از نجف یا کربلا به‌سمت مهران و از مهران به تهران حدود ۲ میلیون تومان است، گفت:‌ به‌دنبال آن هستیم تا با یک نرخ مناسب زائران را به استفاده از هواپیما برای پرواز برگشت تشویق کنیم.

این مقاله برای شما مفید : زمان ثبت نام برای سفر اربعین

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=49853

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.