• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6

رونمایی ال‌جی از یک تلویزیون ۱۱۸ اینچی MicroLED با قیمت ۲۳۷ هزار دلار

  • کد خبر : 50544
  • 12 سپتامبر 2023 - 15:47
یک تلویزیون 118 اینچی

ال‌جی برای افراد فوق‌العاده ثروتمند از یک تلویزیون جدید رونمایی کرده است که MicroLED Magnit TV نام دارد. این تلویزیون ۱۱۸ اینچی، همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، از فناوری MicroLED استفاده می‌کند و قیمت نجومی ۲۳۷ هزار دلاری دارد.

این تلویزیون غول‌پیکر دارای رزولوشن ۴K است، از فناوری LED تراشه روی برد (COB) بهره می‌برد، فناوری پردازش پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی دارد و از فناوری پیشرفته DVLED ال‌جی استفاده می‌کند. این تلویزیون با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین سیستم‌عامل webOS ال‌جی را اجرا می‌کند.

فناوری‌های تلویزیون ۱۱۸ اینچی ال‌جی

به گفته ال‌جی، در این تلویزیون از بیش از ۸ میلیون MicroLED با اندازه عرض نزدیک به قطر موی انسان استفاده شده است که کنتراست فوق‌العاده و مشکی خالص را در اختیار صاحبان ثروتمند خود قرار می‌دهد. این تلویزیون همچنین از HDR10 و HDR10 پرو پشتیبانی می‌کند و به چیپ آلفا ۹ ال‌جی مجهز شده است؛ تراشه‌ای که در تلویزیون‌های OLED ال‌جی C3 و G3 هم حضور دارد. این چیپ با فناوری یادگیری عمیق، نویز تصویر را کاهش می‌دهد و اشباع رنگ و کنتراست را براساس محیط بهینه می‌کند.

یک تلویزیون 118 اینچی

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : نسخه ۸۵ اینچی سامسونگ تراس معرفی شد

این تلویزیون فاقد هرگونه سیم است و به‌صورت بی‌سیم به جعبه‌ای به نام Zero Conncet Box متصل می‌شود. این فناوری می‌تواند ویدیوهای ۱۲۰ هرتزی ۴K و همچنین صدا را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون منتقل کند.

اگر به‌نظرتان ۲۳۷ هزار دلار برای یک تلویزیون چندان گران محسوب نمی‌شود، می‌توانید برای آن سیستم صوتی بنگ و اولافسن Beolab 50 را هم سفارش دهید. این اسپیکرها در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۴۰ هزار دلار معرفی شدند. البته این تلویزیون به‌طور پیش‌فرض به سیستم صوتی ۵۰ واتی مجهز است.

ال‌جی نسخه بزرگ‌تر این تلویزیون را با اندازه ۱۳۶ اینچ هم می‌فروشد که ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارد. اگر به تلویزیون‌های گران‌تر علاقه دارید، می‌توانید تلویزیون ۲۱۹ اینچی The Wall سامسونگ را با قیمت ۸۰۰ هزار دلار بخرید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50544

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.