• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

هواوی Mate X دیرتر به بازار می‌آید

  • کد خبر : 5056
  • 19 آگوست 2019 - 8:38

گوشی تاشدنی هواوی با تأخیر وارد بازار می‌شود و تغییراتی نسبت به نسخه‌ی اولیه خود خواهد داشت. نسخه‌ی بعدی این گوشی نمایشگرهای بیشتری خواهد داشت.

قرار بود هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) ماه سپتامبر وارد بازار شود؛ اما براساس اظهاراتی در برنامه‌ی خبری هواوی در شنژن (Shenzhen) که مرکز اصلی هواوی در آن قرار دارد، به نظر می‌رسد این گوشی زودتر از ماه نوامبر روانه‌ی بازار نخواهد شد. احتمال ندارد که این گوشی ماه سپتامبر به بازار عرضه شود، در نتیجه سامسونگ گوشی تاشدنی خود، گلکسی فولد را به‌عنوان اولین گوشی تاشدنی دنیا به بازار عرضه می‌کند.

نسل بعدی هواوی میت ایکس، صفحات نمایش بیشتری خواهد داشت و احتمالا تا سال آینده معرفی خواهد شد. نکته‌ی جالب درباره‌ی صفحه‌نمایش سوم گوشی تاشدنی بعدی هواوی این است که هواوی پوشش استیل پشتی گوشی را با یک پوشش شیشه‌ای که قابلیت تبدیل‌شدن به صفحه‌نمایش لمسی را دارد، جایگزین کرده‌ است.

این کار نیاز به مهندسی بسیار دقیق و ظریفی دارد؛ بنابراین ممکن است چند سال طول بکشد تا بتوان تمام مشکلات آن‌ را رفع کرد و بتوان این پوشش‌های شیشه‌ای را عملا در گوشی‌ها دید. این شیشه‌ها هنوز حتی در صفحه‌نمایش اصلی (جلو) گوشی تاشدنی میت ایکس ۸ اینچی هم به کار برده نشده‌اند.

هواوی تلاش می‌کنند تا میت ایکس را به موقع به بازار برساند تا بتواند از خریدهای سال نوی چینی که در اوایل سال ۲۰۲۰ است، بهره‌مند شود.

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس با ۳ دوربین پشتی

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی هواوی میت ایکس مجهز به تراشه Kirin 990 flagship خواهد بود. علاوه بر آن سه دوربین پشت دستگاه نصب می شود که مانند موبایل های سری P30 این شرکت است. حسگر جدید دوربین نیز عملکرد بسیار خوبی در نور کم دارد.

علاوه بر آن طبق اطلاعات جدیدی که در وب سایت  TENAA ثبت شده این موبایل ۳۰۰ گرم وزن خواهد داشت. حال آنکه طبق گزارش های قبلی وزن آن ۲۸۷گرم ذکر شده بود.

در این موبایل تاشو بر خلاف «گلکسی فولد»( متعلق به سامسونگ)  هیچ شکافی در نمایشگر دیده نمی شود. به گفته شرکت سیستم لولاهای به کار رفته در این دستگاه بیش از ۱۰۰ جز کوچک دارد.

 در کنار این موارد« میت ایکس»  دارای نمایشگر ۸ اینچی با وضوح ۲۸۴۰ در ۲۲۰ پیکسل و لبه هایی بسیار نازک است.  دستگاه هنگامی که تا شده، به یک موبایل با دو نمایشگر تبدیل می شود که یکی از آنها ۶.۶ و دیگری ۶.۳۸ اینچ است.

 همچنین طبق اطلاعات جدید موبایل تاشو هواوی ۸ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند. البته فقط سیم کارت اول دستگاه از شبکه اینترنت ۵G پشتیبانی می کند.

 موبایل مذکور دارای ۲ باتری است که  ظرفیت کل آن را به ۴۵۰۰ میلی آمپر می رساند. این موبایل مجهز به فناوری شارژ سریع است و طی ۳۰ دقیقه ۸۵ درصد شارژ می شود.

هواوی میت ایکس
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5056

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.