• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

ورود رونالدو به ایران برای بازی پرسپولیس

  • کد خبر : 50622
  • 18 سپتامبر 2023 - 15:22
رونالدو

رونالدو و هم‌تیمی‌هایش بالاخره پا به تهران گذاشتند تا مهیای یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های تاریخ پرسپولیس شوند.

بعد از یک فصل عدم حضور در لیگ قهرمانان برای تیمی که آخرین تجربه آن در این رقابت‌ها نائب قهرمانی بود، اکنون پرسپولیس اولین جدال خود در فصل جدید را با شرایطی خاص استارت خواهد زد.

آسانسور، رونالدو را نجات داد

در بدو ورود اتوبوس النصر به هتل و جابجایی رونالدو به سمت اتاقش اتفاقات عجیبی افتاد و در حالی که این بازیکن از سوی چند نفر از کادر النصر محافظت می‌شد، به سختی وارد آسانسور شد و با زدن دکمه از دست افرادی که با موبایل به دنبالش بودند، فرار کرد.

این صحنه‌های عجیب یکی پس از دیگری در مکان‌های مختلف در حال رخ دادن است. البته باید در نظر داشت که رونالدو با این مسائل ناآشنا نیست اما شدت و غلظت آنچه در تهران اتفاق افتاده، کمی بیش از اندازه‌ای است که انتظار داشتیم.

رونالدو در آسانسور

کاربران عربستانی در توییتر با تعجب بسیار زیاد ویدیوهای حضور النصر در ایران را منتشر می‌کنند.

کاربران عربستانی در توییتر

تصویری که از داخل پارکینگ هتل اسپیناس پالاس گرفته شده و مسیر ورودی رونالدو به داخل هتل را نشان می‌دهد. البته حسن انتشار تصویر این است که صدای عجیب و غریبی که در پس زمینه به گوش می‌رسد در تصویر منتشر نمی‌شود! گوشی‌های روشن برای ثبت ورود رونالدو و افراد مختلف و غیر مسئول بسیاری که در حال مشایعت بازیکنان النصر هستند از اتفاقات جالب ورود النصر به شمار می‌آید. رونالدو با لبخندی تلخ از بین جمعیت عبور می‌کند تا راهی به داخل هتل پیدا کند.

داخل پارکینگ هتل اسپیناس پالاس

دختر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم در مراسم استقبال کریستیانو رونالدو حاضر بود.

دختر رضا درویش

فاصله بیش از یک ساعته فرودگاه تا هتل محل اقامت النصر النصر عربستان به دلیل ازدحام مردم در مسیر اتوبوس النصر مورد توجه کاربران عربی قرار گرفته است.

فاصله بیش از یک ساعته فرودگاه

سه خودروی صفر کیلومتر لاماری و دو خودروی بنز، دو اتوبوس النصر را در فاصله طولانی فرودگاه امام تا هتل اسپیناس پالاس اسکورت خواهند کرد. مسیری که قبلا توسط راهنمایی و رانندگی تا حدی باز شده تا مشهورترین بازیکن جهان و همراهانش کمتر در ترافیک تهران گیر کنند.

آنها در مسیر از محله جمهوری، نواب، توحید، گیشا و شهرک غرب عبور خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.