• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

رونالدو: ممکن است سال دیگر بازنشسته شوم!

  • کد خبر : 5094
  • 21 آگوست 2019 - 6:22

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس ممکن است سال آینده کفش‌های خود را بیاویزد.

کریستیانو رونالدو با اشاره ضمنی به اینکه ممکن است سال آینده بازنشسته شده و فوتبال را کنار بگذارد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برد.

کریستیانو رونالدو ۳۴ ساله که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در یوونتوس در ۴۳ بازی ۲۸ گل برای بانوی پیر به ثمر رساند و به این تیم برای کسب هشتمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A ایتالیا کمک کرد، می‌گوید ممکن است سال آینده به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد یا اینکه ممکن است تا چهل سالگی و حتی بیشتر از آن به بازی‌اش ادامه دهد.

بخشی از صحبت‌های اخیر کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی یوونتوس درباره آینده ورزشی‌اش که در آن می‌گوید مطمئن نیست چه زمانی بازنشسته خواهد شد ولی این احتمال وجود دارد که حتی سال آینده بازنشسته شده و فوتبال را کنار بگذارد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برده است. البته رونالدو در ادامه می‌گوید هیچ چیز قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که تا چهل و چند سالگی هم به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

شاید بتوانم سال آینده فوتبال را کنار بگذارم

کریستیانو رونالدو : شاید بتوانم سال آینده فوتبال را کنار بگذارم

این صحبت‌های جنجالی کریستیانو رونالدو دیروز و در مصاحبه او با تلویزیون TVI ابراز شد. رونالدو در گفتگو با این شبکه گفت:” راجع به آینده و بازنشستگی‌ام فکر نمی‌کنم. شاید بتوانم سال آینده فوتبال را کنار بگذارم … ولی این احتمال هم وجود دارد که تا ۴۰ سالگی یا ۴۱ سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه بدهم”.

رونالدو در ادامه گفت:” نمی‌دانم. من همیشه می‌گویم که باید از لحظه حال لذت برد. آنچه من دارم هدیه بزرگی است که در اختیارم قرار گرفته و باید به لذت بردن از آن ادامه بدهم”.

رونالدو که در کنار کسب عناوین انفرادی متعدد، تا کنون عناوینی همچون پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (چهار قهرمانی با رئال مادرید و یک قهرمانی با منچستریونایتد)، سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سری A ایتالیا را تجربه کرده، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: آیا بازیکنی هست که رکوردهای بیشتری نسبت به من ثبت کرده باشد؟ فکر نمی‌کنم چنین فوتبالیستی وجود داشته باشد که رکوردهای بیشتری نسبت به من ثبت کرده باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5094

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.