• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
9

ایکس دیگر پلتفرمی رایگان نخواهد بود؛ ایکس نیز سالانه یک دلار دریافت می‌کند

  • کد خبر : 51454
  • 18 اکتبر 2023 - 11:00
سالانه یک دلار

ایلان‌ ماسک به بهانه‌ی جلوگیری از فعالیت ربات‌ها در ایکس (توییتر سابق) از کاربران معمولی این شبکه‌ی اجتماعی نیز سالانه یک دلار دریافت می‌کند.

کاربران نیوزلند و فیلیپین برای عضویت در ایکس که قبلاً‌ با نام توییتر شناخته می‌شد، باید سالانه یک دلار پرداخت کنند؛ به‌ بیان دیگر پلتفرم اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک دیگر رایگان نیست. این شرکت اخیراً امکان حذف تبلیغات با اشتراک پولی را نیز ارائه داده بود.

ایکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سرویس اشتراکی بخشی از برنامه‌ی به‌اصلاح Not A Bot است که فعلاً از دو کشور نیوزلند و فیلیپین آغاز شده و هدف از اقدام مذکور، تقویت تلاش‌ها برای کاهش هرزنامه، دستکاری پلتفرم و فعالیت ربات‌ها است. نکته‌ی دیگر اینکه کاربران جدید در این دو کشور باید حساب خود را با شماره تلفن، تأیید کنند.

بیانیه‌ی ایکس توضیح نمی‌دهد چرا اشتراک یک دلاری فقط برای کاربران جدیدی درنظر گرفته شده که ازطریق وب‌سایت به این پلتفرم می‌پیوندند و درواقع این طرح برای ثبت‌نام ازطریق برنامه‌های گوشی هوشمند درنظر گرفته نشده است. ظاهراً فعالیت ربات‌ها در ایکس بیشتر از نیوزلند و فیلیپین بوده و ایجاد حساب‌های جعلی ازطریق وب‌سایت بسیار آسان‌تر است. براساس اعلام این شرکت، کاربران جدیدی که از اشتراک منصرف می‌شوند، فقط می‌توانند پست‌های دیگران را بخوانند یا ویدیوها را تماشا کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=51454

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.