• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

جنایت جدید اسرائیل در اردوگاه «المغازی»

  • کد خبر : 51868
  • 05 نوامبر 2023 - 10:00
اردوگاه المغازی

جنگ اسرائیل و حماس وارد سی امین روز خود شده است،منابع خبری از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه المغازی واقع در نوار غزه خبر دادند.

جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه «المغازی»/۴۷ شهید تا این لحظه

منابع خبری از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه المغازی واقع در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی با بمباران شدید اردوگاه «المغازی» مرتکب جنایت و کشتار جدید دیگری شد.

منابع خبری اعلام کردند که تا کنون  ۴۷ نفر به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بیشتر شهدای این جنایت زنان ‌و کودکان هستند.

مدیرکل بیمارستان‌های غزه اعلام کرد که بیشتر جراحت‌ها شدید و وخیم بوده و نیاز به عمل جراحی دارند.

وی تاکید کرد که تعداد مجروحان این حادثه بالا است و کادر پزشکی توان انجام وظایف خود را ندارد.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی گفت که تعداد مجروحان این تا این لحظه به صد نفر رسید.

منابع خبری هم چنین تاکید کردند که تعداد زیادی از قربانیان زیر آوار هستند.

تظاهرات حمایت از غزه در واشنگتن

شهروندان آمریکایی در حمایت از مردم غزه تظاهرات گسترده‌ای در واشنگتن برگزار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، شهروندان آمریکایی در شهر واشنگتن، پایتخت این کشور تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از مردم غزه برگزار کرده و خواستار آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی شدند.

منابع خبری اعلام کردند که تظاهرات کنندگان به سمت کاخ سفید حرکت کرده‌اند.

شهروندان آمریکایی در این تظاهرات از  حمایت‌های دولت این کشور از تجاوزهای رژیم صهیونیستی و دادن زمان بیشتر به آن‌ها برای کشتار بی‌گناه را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان هم‌چنین پرچم‌های فلسطین را در دست گرفته و شعارهایی در حمایت از مردم غزه سر دادند.

مردم آمریکا همچنین شعار« فلسطین از نهر تا بحر آزاد خواهد شد» سر دادند .

منابع خبری هم چنین اعلام کردند که در پایتخت‌های مختلف آمریکا نیز تظاهراتی در حمایت از مردم غزه برگزار شده و مردم خواستار آتش‌بس شده‌اند.

حزب‌الله از حمله به مخفیگاه نظامیان صهیونیست خبر داد

همزمان با عملیات رزمندگان مقاومت لبنان علیه کمین اشغالگران، ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌ای در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه اعلام کرد که کمین نظامیان صهیونیست در داخل یکی از منازل غصبی واقع در شهرک «المطله» را هدف قرار داده است.

حزب‌الله با بیان اینکه این حمله را در واکنش به کشتار گسترده غیرنظامیان نوار غزه توسط اشغالگران انجام داده، گفت که این حمله منجر به تلفات قطعی صهیونیست‌ها شد.

دقایقی بعد خبرنگار شبکه «الجزیره» از حمله توپخانه‌ای ارتش اشغالگران به نزدیکی شهرک «کفرکلا» واقع در بخش شرقی جنوب لبنان خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی نیز گفت: «در پاسخ به شلیک موشک ضدزره به منطقه المطله، نیروی هوایی ما تأسیسات نظامی حزب‌الله را بمباران کرد».

هلاکت ۲۹ نظامی صهیونیست در عملیات زمینی در غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۹ نظامی این رژیم از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از زمان آغاز عملیات زمینی این رژیم در نوار غزه، ۲۹ نظامی آن به هلاکت رسیده‌اند.

کتائب القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- امروز شنبه خبر داد که با یک گروه از نظامیان صهیونیست که در یک ساختمان در شمال غرب شهر غزه مخفی شده‌ بودند، درگیر شدند. و در این درگیری پنج نظامی صهیونیست کشته و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز از درگیری رزمندگان کتائب القسام با نظامیان صهیونیست در اطراف اردوگاه آوارگان الشاطئ و محله الشیخ رضوان در نوار غزه خبر دادند.

این مقاله را از قلم نیندازید : حملات گسترده صهیونیست‌ها به مناطق مختلف غزه

اختلاف موساد با یوسی کوهن درباره مدیریت پرونده اسیران نزد حماس

موساد با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد که رئیس فعلی این سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تنها طرفی است که مجاز به مذاکره در مورد افراد مفقود و اسیران در غزه است.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه دفتر رئیس موساد، «تنها یک نهاد رسمی مسؤول آزادی افراد ربوده شده‌است و هیچ نهاد دیگری حق ادعای ارتباط با این موضوع را ندارد».

بر اساس آنچه سایت «نیوز وال» گزارش داده‌است، این بیانیه اندکی پس از مصاحبه کانال ۱۲ خبری با یوسی کوهن، رئیس سابق موساد منتشر شد که مدعی بود در هفته‌های اخیر با رهبران کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها روی موضوع اسیران صهیونیست و افراد مفقود شده کار کرده‌است.

کوهن گفت: ما در هماهنگی کامل با رئیس موساد هستیم و به تلاش برای یافتن فرصت‌های اطلاعاتی برای آزادی گروگان‌ها ادامه می‌دهیم.

کوهن که پیش از این به عنوان رئیس موساد و رئیس شورای امنیت داخلی در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو خدمت می‌کرد، یکی از نزدیکان وی به حساب می‌آمد و از زمان بازنشستگی او از این سمت در سال ۲۰۲۱، سردی در این زمینه وجود داشته‌است. اما به گفته این وب‌گاه، روابط بین آنها، از ابتدای جنگ احیا و تجدید شده‌است.

این در حالیست که روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در این باره فاش کرد که بنیامین نتانیاهو، یوسی کوهن را به عنوان «مسؤول ماموریت‌های ویژه» منصوب کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=51868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.