• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

بازی‌های مطرح ژاپنی به ایکس‌باکس می‌آیند

  • کد خبر : 5192
  • 27 آگوست 2019 - 6:19

طبق اعلام شرکت مایکروسافت، قرار است شرکت‌های توسعه دهنده عناوین ژاپنی، بازی‌های خود را برای کنسول ایکس‌باکس نیز بهینه سازی کنند.

شرکت مایکروسافت با کنسول خود یعنی Xbox توانسته است مناطق بزرگی نظیر آمریکا و اروپا را تحت تسلط خود در آورد و در این مناطق فروش نسبتا خوبی داشته باشد؛ اما یکی از مناطقی که هرگز مایکروسافت نتوانست روی آن حساب کند و خود را جانشین شرکت‌هایی که از قبل در این منطقه وجود داشند کند، کشور ژاپن است. در این منطقه تقریبا تمامی گیمرها از کنسول‌های کشور خود یعنی پلی‌استیشن یا مجموعه نینتندو استفاده می‌کنند. اخیرا Phil Spencer رییس شرکت مایکروسافت، اعلام کرده است که با توسعه دهندگان ژاپنی عناوین رایانه‌ای گفت‌وگو کرده است و قرار به دلیل طراحی مشابه سخت افزاری دو کنسول PS4 و Xbox One، توسعه دهندگان ژاپنی عناوین ساخته شده خود را برای کنسول ایکس‌باکس نیز عرضه کنند.

بازی‌های-مطرح-ژاپنی-به-ایکس‌باکس-می‌آیند

بازی‌های مطرح ژاپنی در ایکس‌باکس / سگا عناوین خود را برای ایکس باکس نیز طراحی می‌کند

به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت با این اقدام قصد دارد تعداد بازی‌های خود را بیش از پیش افزایش دهد و به این ترتیب تعداد مخاطبان این کنسول نیز افزایش خواهد یافت. یکی از مدیران شرکت مایکروسافت نیز به تازگی اعلام کرده است که از شرکت‌های بزرگی که قرار است با ما همکاری کند، می‌توان سگا را مثال زد؛ با ورود بازی‌های این شرکت به ایکس باکس احتمالا حجم گیمرهای این کنسول به شدت افزایش پیدا کند و همین امر سبب نزدیک شدن رقابت سونی با مایکروسافت خواهد شد.

ظاهرا تیم مایکروسافت چندین بار قرار است به ژاپن برود تا روند بهینه سازی عناوینی که قرار است به ایکس باکس وارد شود را از نزدیک مشاهده کنند. احتمالا در آن زمان اطلاعات بیشتر و عناوینی که به ایکس باکس وارد خواهند شد، توسط مایکروسافت اعلام شود؛ در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این قرارداد منتشر نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت مایکروسافت منتظر ماند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5192

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. فقط ماکرو سافت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.