• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

اگر غربی ها اسپایدرمن و بتمن دارند ما شهید سلیمانی و شهید طهرانی مقدم داریم

  • کد خبر : 52134
  • 14 نوامبر 2023 - 10:50
وزیر آموزش و پرورش

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کشورهای دیگر «اسپایدرمن» و «بت‌من» را می‌سازند، اما ما «با چشم خودمان قاسم سلیمانی و حسن طهرانی‌مقدم را دیده‌ایم.»

وزیر آموزش و پرورش در نخستین کنگره بین المللی دانشمند برجسته، شهید حاج حسن تهرانی مقدم و ۷۰ شهید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که صبح امروز ۲۲ آبان ماه ضمن اشاره به گونه ای از علم که توام با زهد پارسایی و تقوا است و با سایر علوم عادی و ساده شباهتی ندارد گفت: شهید تهرانی مقدم بزرگوار در مدیریت انسانی کم نظیر و بی نظیر بود.

صحرایی گفت: از منظر کسی که در آموزش و پرورش دغدغه دارم تا ویژگی‌ها و مسلک این انسان‌های بزرگ را پایدار کنم، می‌گویم؛ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور ویژگی‌هایی برای دانش آموزی که معیار تعلیم و تربیت انسانی است را ذکر کرده است.

صحرایی افزود: درباره دانش آموزی که تعلیم و تربیت اسلامی به دنبال اوست نکاتی در سند ذکر شده است. ما انقلاب کردیم و هر انقلاب و انقلابیونی هدفی دارند و هدف ما از این انقلاب به گواه تاریخ و آنچه پژوهشگران علم سیاست در همه شقوق می گویند، از زوایای مختلف با سایر انقلاب‌ها فرق دارد. گروهی می‌خواهند بر گروه دیگر توفق یابند و مرام و مسلک خود را جایگزین کنند و جنگ آنها جنگ قدرت است، اما در مورد انقلاب اسلامی جنگ قدرت نبود.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: گروه دیگر برای کسب ثروت انقلاب می‌کنند و گروهی علیه وضع موجود می‌شورند. در مورد انقلاب کسب ثروت مطرح نبود. انقلابیون زیادی حاضر نشدند پس از پیروزی انقلاب حتی از جای پیشین خود که مثلا در بازار و… بودند تکان بخورند چرا که هدف آنها از انقلاب اسلامی کسب جایگاه برای خود نبود.

وزیر اضافه کرد: پس از انقلاب دشمنان برای صدمه به آن اقدامات بسیاری کردند. نقشه شوم ترور امام خمینی تا اقدامات لانه جاسوسی و شوراندن بازاریان تا وقوع جنگ تحمیلی که جنگی نابرابر بود و… همه برای شکست انقلاب اسلامی بود که ناکام ماندند.

این مطلب را از دست ندهید : به زودی شبکه منوتو تعطیل می‌شود

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52134

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.