• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

قابلیت Collection جدیدترین روش برای پیدا کردن فیلم در نتفلکیس

  • کد خبر : 5218
  • 28 آگوست 2019 - 5:13

قابلیت جدید نتفلیکس که Collections نام دارد روشی آسان در این سرویس پخش آنلاین فیلم است که می‌توان به وسیله آن فیلم مورد نظر را سریع‌تر از همیشه پیدا کرد.

اگر تاکنون پیشنهاد‌های الگوریتم سرویس آنلاین پخش فیلم نتفلکیس شما را به وجود نیاورده است، خبر‌های خوبی وجود دارد که احتمالا شما را نیز خوشحال می‌کند.

بر اساس توئیتی از یکی از کاربران فضای مجازی، سرویس این پخش آنلاین فیلم در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام Collections در دستگاه‌هایآی‌اواس است. محتوای این بخش توسط تیم خبره نتفلکیس تنظیم شده و عناوین آن بر اساس عواملی مانند ژانر، داستان و خصوصیات شخصیتی در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند. از دسته‌بندی‌های مختلف این بخش می‌توان به “برنامه‌های تلویزونی دارک”، “فیلم‌های برنده در جشنواره‌ها” و “نتفلکیس یک شوخی است” اشاره کرد.

قابلیت Collection

استفاده از قابلیت Collections در آی‌اواس

آن دسته از کاربران آی‌اواس که برای آزمایش این قابلیت جدید انتخاب شده‌اند، در سمت راست بالای صفحه اصلی نتفلکیس، جایی که عموما“فهرست من” قرار دارد، گزینه Collections را مشاهده می‌کنند. روی دسته بندی مورد نظر خود ضربه بزنید تا صفحه این قسمت گسترش پیدا کرده و تصاویر کوچک فیلم‌های مختلف به شما نمایش داده شوند. در بالای آن تصاویر کوچک، توضیحی در مورد آن‌چه در این مجموعه وجود دارد، می‌بینید. به عنوان مثال، روی “Real & Riveting” ضربه بزنید و خواهید دید که عناوین موجود در این گروه مستند‌هایی مانند Woodstock و American Factory هستند.

روشی آسان برای پیدا کردن محتوای مطلوب با قابلیت جدید نتفلکیس

نتفلکیس هم‌اکنون بیشتر از همیشه زیر فشار رقابت با دیگر شرکت‌ها است. برای مثال استریم +Disney را در نظر بگیرید که انتظار می‌رود از ۱۲ نوامبر کار خود را آغاز کند. با ۶.۹۹ دلار در ماه، مشترکان می‌توانند به صورت همزمان روی چهار صفحه نمایش، هفت پروفایل کاربری تنظیم کنند و محتوای استریم را با وضوح ۴K بدون هزینه اضافه، مشاهده کنند. برای به دست آوردن این ویژگی‌ها در نتفلکیس، یک مشترک باید ماهانه ۱۵.۹۹ دلار بپردازد.

نتفلکیس امیدوار است با ارائه قابلیت جدید Collections بتواند افراد بیشتری را راضی نگه دارد تا دیگر نیازی به استفاده از استریم‌های دیگر نداشته باشند. قابلیت جدید نتفلکیس یک روش راحت برای پیدا کردن فیلم‌ها و برنامه‌هایی است که دوستشان دارید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5218

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.