• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8

راز بزرگ علی شادمان و سختی که برای سریال سرزمین مادری متحمل شد

  • کد خبر : 52324
  • 26 نوامبر 2023 - 15:17
سرزمین مادری

مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش ۴ قسمت اول در سال ۹۲ توقیف شده بود، بعد از ده سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید. سریال کمال تبریزی این روزها به اوج داستان خود رسیده و نگاه تحسین آمیزی از سوی مخاطبان داشته است، تحسین هایی که در راس آنها بازی درخشان علی شادمان قرار دارد. در ادامه از راز بزرگ علی شادمان رهی سریال سرزمین مادری در دوازده سالگیش خواهیم گفت.

حرفهای بازیگر نقش رهی اردکانی در سرزمین مادری

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون که در سرزمین مادری نقش رهی اردکانی را ایفا نموده است،با انتشار متنی با عنوان درد یازده ساله از شرایط سخت بازی در سرزمین مادری گفت و نوشت:

من برای این سریال دو سال از عمر و سلامت روح و جسمم را صرف کردم، در دوران بلوغ بودم و یک سال و نیم از آن دوسال را هر شب آمپول جلوگیری از رشد میزدم، تا چهره و قدم تغییر نکند هنوز با عواقبش می جنگم و منتی هم نیست.

لازم به ذکر است علی شادمان در دوازده سالگی خود نقش اول سریال سرزمین مادری را بازی کرده و یکی از نقش های ماندگار تاریخ تلویزیون را خلق نموده است. سریال سرزمین کهن پس از یک دهه توقیف با تغییر نام به سریال سرزمین مادری و اصلاحات گسترده به تازگی اجازه پخش را پیدا کرده است.

توجه! تخفیف ویژه ی تعمیرات تلویزیون برای شما ، جهت بهره مندی از تخفیف های هفتگی ، با ما تماس بگیرید و شانس خود را امتحان کنید. شاید برنده ی این هفته شما باشید.

 بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در ایلام است که از کودکی بازیگری را تجربه نمود ودر ۱۰ سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت. او در آثاری چون یاغی، میم مثل مادر، صد سال به این سال ها، سرزمین مادری،کیمیا، می خواهم زنده بمانم، مردن در آب مطهر، شنای پروانه، جان دار، محکومین، ماه و پلنگ، دیوار به دیوار۱ و ۲ و… بازی کرده است.

علی شادمان مجرد است و در خانواده ای فرهنگی رشد یافته، پدرش مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم بوده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود به نام آرینا دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52324

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.